Followers

Thursday, October 6, 2011

Mengantukkkk...tidur lewat malam tadi.....Zzzzzzzzzzz





huuuarrggghhh...agak mengantuk la pagi nie..
mana tak nya..semalam tidur pukul 3 pagi....
ape aku buat sampai kul 3 pagi baru tido ni???
teeeettttt.....
heheheh...
xde lah...sebenarnya..malam tadi aku n cik joe pergi tengok wayang..
midnight movie...
kami x pergi berdua pun..pergi dengan membe2 cik joe..
movie start pukul 12 pg..abes dalam pukul 2 cm tu lah...

1st time tengok wayang setelah sah sebagai suami dan isteri...:D
yg bestnya xde sapa nak marah pun kami pergi tengok wayang midnight..
kalau dulu sebelum kahwin..memang susah la nak tengok wayang malam2 buta mcm tu..pas 2 balik pagi..
yelah..x manis dipandang orang kan..
da kawen ni..amek ko..xbalik umah pun xpe..hehehehe...

Ikotkan aku malas nak pergi..
tapi cik joe da janji dengan membe2 dia nak pergi ngn aku sekali..
so aku ikotkan lah...

malam tadi tengok movie Johnny English Reborn..



huh..da la semalam baru start kerja..banyak lak kerja kat opis..
balik dapat rehat kejap..pas 2 kuar coz sementara tgu midnight kami lepak2 dulu kat kedai mamak..
aku ni pu nya la tahan mata yg mengantuk...
penat sesangat...tapi gah kan gak ar mata ni supaya x mengantuk..

Sampai je kat Times Square..terus la menuju ke panggung..
aku ingatkan pergi tengok kat TGV..
rupanya pergi kat GSC Max tingkat 10 kt Times Square.
huuh..baru ni aku tau ade GSC kat Times Square tu...
x pulak aku tau kat atas tu ade cunema lain..setahu aku kat level 10 tu foodcourt..
tapi malam tadi pergi..foodcourt tu dah xde dah...

GSC ni bukan GSC biase..GSC Max..
punya la besar dalam panggung tu..luaaaassss sesangat..
skrin pun besar gedabak..
jd jakun jap...heheh..
harga pun sedikit mahal lah ...
tapi semalam hari rabu murah sikit....

Aku tengok movie ni sekerat2 jer..
sebab..sampai pertengahan cerita..aku tidur...
hahahaah..dah x tahan sngat da mata ni..
aku terjaga..time movie ni nak dekat abis...
Abis je movie..antar membe2 cik joe balik..
terus kami balik ke Gombak..

Sampai umah..buat kan cik joe air..
cuci muka gosok gigi...
boooommm...terus aku tidur..
cik joe lak balik2 dia dok on9 lak..
huh..mentang2 lah dia still cuti lagi..xkesah la kan nk tidur kul bpe pun..
:p

That y lar...pagi ni gi kerja superb letih n mengantuk.......
(z_Z)


No comments: