Followers

Wednesday, September 7, 2011

Mengimbau kenangan dulu.....







kejap je dah hari Rabu kan..
makin cepat lak terasa nak menghampiri ke gerbang perkahwinan....
serius la..walaupun lagi 2minggu nak kahwin...
mood kerja memang da ke laut lar......huh,


dulu x berkesempatan nak bercerita pasal majlis pertunangan nie...
xpelah..sekarnag ni tengah x busy..boleh lar bercerita jap...
saja nak mengimbau kenangan yang lalu....

Kami bertunang pada 13 Jun 2010 (sehari sebelum birthday cik joe)...kire da setahun lebih la kami bertunang..
Sebenarnya kiteorang pun xtau yang kiteorang akan bertunang..
sebabnya sebelum tu cik joe bawak parents dia datang rumah..saja2 la..
tibe2 dorang terus tetapkan tarikh kami..3 minggu lepas tu..
haa..lagi 3 minggu????
gile x giler la...3 minggu nak buat persiapan tunang....
dalam 3 minggu tu jugak la nak caek barang hantaran, nak gubah,time tu jugak la aku sibuk dengan konvokesyen...
perggghhhh...tekanan time tu...
orang lain nak buat preparation berbulan2...tapi kami 3 minggu...
pape pun alhamdulilah...semuanya berjalan dengan lancar...
orang yang datang pun..memang ramai lar....sampai x muat rumah...
da macam kenduri kahwin....
mana taknye...time tu jugak buat kenduri cukur jambul anak kakak aku...
hantaran pulak aku bagi belah lelaki 17 dulang...
dan belah lelaki bagi aku 13 dulang...
kami dah xde hantaran lagi time kahwin nanti..
habis time tunang dulu je lah...
ok jugak xde hantaran...xyah pening2 pikir nak mgubah...hahahaha....

walaupun kehadiran ramai tetamu masa tunang dulu..
tapi majlis kami still simple jer..
baju yg aku pakai tu pun memang aku da beli lama dah..
beli dengan ex staff tmpt keje lama dulu...
veil..kakak aku sponsor...
makeup n rambut pulak...kakak angkat aku..kak yan yang buat..
FOC...
mini pelamin pulak last minute buat...
hasil dari kakak2 ku,makcik2 n kakak2 sedara yang deco..
hantran pulak..kakak ipar n kakak aku yg gubah...
so memang aku xde buat ape sngt pun time tu...
just beli brg hantaran jer...
coz family aku yg excited nak buat sume tu..
2 yg x merasa nak buat sendiri hantaran...:(
xde official photographer...
yg pic2 semua ni adek sedara yang tolong amek...
inilah kisah serba sedikit pasal kenduri kahwin kami tahun lalu...
:D

meh layan pic kat bwh nie...









cik joe time ni dia tengah bertugas sebenarnya...tapi pegawai dia bagi dia balik awal..
dat y dia xsempat nak tukar baju melayu...huuh..




mini pelamin...
boleh la dari xde kan..hehe..


ketibaan tetamu...
ni semua dari belah cik joe....

upss..nak selit jugakk..
pic yg kami berdua sedondon berbaju warna purple ni pulak adalah baju hantaran time 2nang...
heheeh....








No comments: