Followers

Wednesday, September 14, 2011

Hayyan still x sihat lagi...:(




Im still in sad mood today...
anak buah aku hayyan x sihat lagi..
semalam aku kerja half day..
semata2 nak tengok dia kat hospital...

aku pergi dengan ayah...sampai2 bukan main excited dia dapat jumpa tok yah dia...
huuh...nampak dia da ok semalam..ceria..
leh lari sana sini..(huh..penat nak menghambat..)

pipi yg bengkak tu pun da ok sikit...
so fikir hari ni dia da boleh keluar wad lah...
sebab kiteorang ingat hayyan xde lah kene operate...

TAPI......

>

>

>

>

>


>

>

pagi tadi mama dia mesej aku n publish kat fb..
kate hayyan pagi ni kena demam..panas dia tinggi..
pipi dia pun makin bengkak...


ce tengok pipi dia tu..makin bengkak kan...
pic latest yg mama dia send...
n now..his in the labor room....

yup..hayyan kena operate..
tengah hari ni doktor akan operate dia..

huh..betapa sedihnya bila dengar dia kena operate..
menangis aku dibuatnya kat opis ni..
hati pun x tenteram.....
buat kerja pun x semangat.....

aku berdoa banyak2 kepada ALLAH SWT semoga hayyan selamat...
n cepat sembuh seperti biasa.....

P/S:kawan2..doakan hayyan cepat sembuh yeh.....:)

2 comments:

cik enul said...

ya allah...kesiannyer tgok hayyan macam tuh...

mudah2an cepat sembuh..amin...

Aeen said...

terima kasih cik enul....huhu..bukan kesian je..sedih kite tgk dy mcm 2...:(