Followers

Monday, September 19, 2011

3 hari punya cerita, jadikan 1 entry...





Hari Isnin 19.09.2011..
5 hari je lagi aku akan bernikah...
2 hari je lagi aku akan bekerja...
patotnye da boleh start cuti dari sekarang kan..
tapi aku x...khamis ni baru start cuti...huhuhu...

mood kerja??
huhmm..da memang xde mood dah la..
pikirkan pasal majlis kawen je ni...
preparation pun ada lagi xsetel..
memang busy...

start cuti 1 Malaysia Jumaat lepas..huh..xde rehat dibuatnya..

Jumaat 16.09.11
*tolong ibu gunting cili kering 1 guni...
*tolonog ibu masak
*pergi tengok hayyan kat hospital..
*hantar kereta kat cik joe
*beli bunga manggar yang belum siap
*beli aksesori untuk letak kat guest book
*pergi open house rumah nicky

Sabtu 17.09.11
*mengemas rumah
*tolong ibu masak
*kemas bilik
*beli barang2 untuk deco bilik tidur pengantin dan batang bunga manggar
*ambil baju family untuk pakai masa kenduri nanti kat butik nanee
*pergi open house rumah peja
*beli barang kat Giant
*hantar cik joe balik

Ahad 18.09.11
*pergi Putrajaya dengan cik joe..coz bawak adiknya konvo kat PICC
*pergi jalan2 jap (Sementara tunggu adik dy abes majlis konvo)
*siapkan guest book (ade sikit lg nk siapkan)
*pergi jumpa Farrah (ex roomate,classmate n housemate) kat Desa Pinggiran Putra.
*pergi Alamanda
*cik joe hantar balik
*bawa ibu pergi beli tudung,pergi survey dapur & periuk nasik (dapur & Periuk nasik kat rumah dah nk jahanam..hehehe..)
*beli lagi barang2 untuk deco bilik pengantin..
*pasang backdrop dan kelambu bilik pengantin...


huhuhuu 3 hari punya cerita..aku satukan dalam 1 entry...
heheeh...sebab malas nak cerita satu2...
rajen nanti aku story la ek..
gambar2 untuk preparation wedding aku nanti..
aku akan update kan..tapi bukan sekarang...hehe..
tunggu.....:p

No comments: