Followers

Tuesday, September 20, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Done fitting baju buat kali terakhir, Done with my bunting n last jumpa cik joe sebagai seorang tunang...(^,^)




semalam adalah hari yang memenatkan...
balik kerja 6.30 ptg terus makan,mandi,siap2 pas tu tunggu cik joe datang ambil..
pergi fitting baju kahwin buat kali terakhir kat rumah kak fie (mak andam)...huhu..
sedih pun ada gak..yelah..lepas ni xde fitting2 baju dah...:(

Semalam..fitting semuanya..so far semua baju ok..
tinggal kasut nikah yg aku tempah je xdapat tengok lagi coz kak fie x ambil lagi kt kedai..
dah selesai fitting kak fie gantung balik baju tu then dia suruh kami bawak balik baju tu terus..
so nanti time dia datang..dia just bawak makeup set n aksesori jer lah...
puas ati sangat dengan baju baru kak fie buat....hehe..
xsabar nak pakai....

lepas jer fitting baju..discuss pasal pelamin semua..
aku n cik joe terus ke rumah lynie (Designer kad kahwin) aku.
pergi ambil bunting yg da siap...
pagi semalam dia bg aku draft bunting..then after confirm dia terus print..
so malam tadi la aku ambil..


ni draft yang dia send kat email..
tapi aku suruh dia edit nama cik joe tu..buang joe tinggal kan RAFIE..
pas tu aku suruh dia asingkan tarikh..

so..aku suruh dia buat 2 bunting..1 tarikh kenduri aku, 1 lagi tarikh kenduri cik joe..
1 bunting dpt free sebab buat kad kahwin ...
1 lagi bunting aku sponsor sendiri...hehehe...
lepas abis guna bunting ni boleh gantung kat bilik tidur pulak..ngeeee.....

Semalam juga menjadi tarikh yg bermakna la jugak..
sebabnya..last aku berjumpa dengan cik joe sebagai seorang tunang..
kami akan bertemu balik pada hari Jumaat ni 23/9/11..
sewaktu nikah...:)
time ni pulak jumpa sebagai suami dan isteri...:D
syooknyaa......

No comments: