Followers

Monday, August 22, 2011

Alhamdulilah...rezeki nak raya n rezeki nak kahwin....l(^,^)l



Selamat pagi...
hari Isnin sudah...uh..hari yang begitu melemaukan...
ahhh....tp xpe..gah kan jugak diri ini untuk pergi kerja....
walaupun mood raya jer niee...heeh..

ok lah..nak citer pasal Jumaat yang lepas....
petang Jumaat dalam pukul 4.30 petang..(ceh..siap catat kul bpe tu..hehe)
semua staff dipanggil sorang2 untuk direview...
review untuk ape??
macam biasa ..untuk employee performance lah...
setahun ada 2 kali boss buat staff review..
pertengahan tahun..n hujung tahun..
cume tahun ni review untuk pertengahan tahun..
lambat pulak...huh...

so..for the 2nd time aku direview seram sejuk dibuatnya...
1st time dulu aku kena review bulan 2 lepas..untuk staff confirmation...
huh..da 2x review pun still seram sejuk..nervous..

masuk je meeting room..mengadap muka bos...
kaki tangan semuanya sejuk...kaki pulak x henti2 bergoyang...
uh...
dengar aje lah bos pot pet pot pet..bla bla bla bla..
bos pun bagi tau yang dia naek kan gaji aku...
base on performance kerja aku  yang semakin improve..


wahhh..syoknya....tapi xtau la bape hengget lak dia naek kan..
aku pun lupa nak tanya....heeheh..
lepas 2 bukan tu je...dia bagi tau lagi...
dis month dia bagi bonus....


alhamdulilah.....rezeki...syukur sesangat...
rezeki nak raya..rezeki nak kahwin....:D
bonus lak setahun 2 x dapat...raya cina dan pertengahan tahun...
cume raya cina lepas je aku x merasa bonus....sbab belum jd permanent staff lagi...
huhuhu...

tapi xpelah....aku bsyukur sesangat...lega rasanya hati ini....
dapat lah tambah2 sikit duit untuk ibu n ayah...untuk preparation wedding jugak..
tanks a lot boss....!
:D

P/S:bulan ni gaji dapat 26hbln..syoknya...yela biasa betul2 akhir bulan baru dapat gaji..huhu...





6 comments:

Unknown said...

hr isnin yg lemau

Aeen said...

tau xpe...lemau sesangat...heeh

StrewberiManis said...

ok aeen, sila belanja aku :P

Aeen said...

aku blnje ko tme wedding aku nanti lar....hahahaha

cik enul said...

nak ckiT!!!! Uuuwaaa...tak dapat paper pun this year....

Aeen said...

nak sikit..nanti dtg time wedding...hehehe