Followers

Monday, May 23, 2011

Last Friday x jadi nak fitting baju & tengok midnight movie...kecewanya...(T-T)



Assalamualaikum...

Good morning semua....
huaarrgghhh...hari ni superb mengantuk la...xde mood nak wat kerja..
still in mood weekend lagi...:(
Hujan lebat malam tadi membuatkan aku malasnya nak bangun pagi ni.....
tapi.nak tak nak..kena la jugak bangun kan...
untuk mencari rezeki......:)

Dalam entry ini (entry hari jumaat lepas)
Aku ada mention nak pergi fitting baju n tengok midnite movie kan..
tapi...sayangnya semuanya tak jadi...(T-T)

Sebab ape x jadi???
sebanya nak time nak pergi fitting baju tu mak andam kami takde..
coz dia ada kerja di luar...so dia suruh datang dis week...
hmmm..yang tu ok lah...xpe laah..

tapi yang buatkan aku marah,geram..sebab x dapat nak tgok midnite movie..
ni gara2 cik joe la...sepatutnya dia yg pergi beli tiket tu awal2..
tapi..disebabkan dia tido sepanjang hari..so dia x pergi...
dia kata beli on da spot jer lah....
bila da sampai sane tiket citer Pirates semuanya FULL...
kecewa sangat...merajuk dgn cik joe..
tapi...merajuk aku x dilayannye dia...
Bergaduh ar jugak....

keluar dari Wangsa walk..cik joe bawak kete..dia kata nak balek jer..
bila dah sampai rumah dia..aku suruh patah balek gi Wangsa Walk..
sebabnya..aku nak beli tiket untuk malam esok...

Actually kan..tak de sebab pun kiteorang leh bergaduh..
Macam la hari Sabtunya tu x boleh nak tengok..
memandangkan cik joe kerja pagi hari Sabtunya..so malam dia free la kan..
buat apa la nak gadoh2....haish..
mengada2 je aku nie..hehe..da gaduh...mula ar meraung2 nangis..
sebabnya kena marah dgn cik joe...huhu..
tapi x lama la..lepas 2 dah ok jerk...
nama pun gaduh ngada-ngade....:p
cume cik joe pesan...jangan buat perangai macam nie..dia x suke...
tapi aku sukeee...hahahahaha..(mmg jahat kan2..)




No comments: