Followers

Tuesday, March 8, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Selesai sudah menempah dewan :D

Semalam 7/3/11 lege rasenye cos masalah utama sudah pun selesai..huhu..
masalah yg aku maksudkan adalah...tempahan dewan utk majlis perkahwinan aku..:)
iye la..selama ni aku dok risau je takot dewan fully booked..
dgr membe2 semua ckp..dewan da penoh sepjg taun nie..

xsenang ati dibuatnye..dgn tarikh x konpem lagi..mcm ne nk booked dewan kan?
so skg alhamdulilah..tarikh pn da decide...
teros smlm abg aku pegi booked dewan..
dewannye kat KOMPLEKS MUHIBBAH..open air lagi..hehhe..
berlatar belakangkan Batu Caves...hahaahaha....

Actually wat kenduri kawen kat sane ok gak...tempat terbuka,paking senang,luas..
sebelum ni pn kakak aku n abg sedara aku da pernah gune dewan kt kompleks muhibah 2..
time kakak aku kawen dlu..dye la org pertama yg rasmikan dewan 2 utk majlis perkahwinan..hehe
lpas 2 baru ar org lain follow....:)

so skg masalah dewan da selesai..aku rase lege sgt....yela..kalo xde dewan kt mane lagi aku nk buat????
kat rumah aku da sah2 xbole..sbb kawasan bukit..kang pasang khemah...
semuanye menggelongsor ke bawah..hahaahah
nk buat kat hotel..huh..mmg harapan lar...aku ni bkannye kaye pn...
lgpn brape puluh ribu lak nk abes kalo wt kt hotel kan..
ish2...

ok..bab dewan da setel..tanks to my 'abang long'..cos sponsor dewan utk aku...hehehe..







No comments: