Followers

Tuesday, March 8, 2011

CHECKLIST FOR MY WEDDING CEREMONY

Wedding checklist

kat sini aku ade listkan preparation utk wedding aku nant...sila ar tengok..:D

  • lokasi - DONE (Kompleks Muhibah,Taman Bolton)
  • makanan -di uruskan oleh ayah n ahli keluarga(in progress)
  • cincin/ gelang / rantai - belum decide lagi...xtau nk pilih mane satu..cincin@gelang...
  • wang hantaran - cik joe tgh prepare...(in progress)
  • mas kahwin - time nikah nant baru terima...
  • pakej kahwin - belum decide lagi...(in progress) kene survey betol2.. 
  • photography -DONE
  • videography - belum decide lagi...
  • kad undangan - DONE
  • cenderahati buat tetamu - belum decide lagi...
  • baju nikah - masih mencari kain yg ssuai.. (in progress)
  • kek pengantin - ermm..tgu ade org sponsor....
  • bunga telur/pahar - diuruskan oleh ibuku dan family aku yg lain..
  • kompang - di uruskan oleh ayah
  • bungga manggar - nak dekat tarikh kawen nant baru beli..
  • langsir - di uruskan oleh ibu
  • penanggar - diuruskan oleh ayah n ibu..
  • dewan/khemah -DONE (abg long sponsor...)
  • hiasan bilik tidur - belum decide lagi..
  • Pengapit - DONE
  • silat pengantin - diuruskan oleh ayah..tp xtau la ade ke x nanti..hehe
  • kumpulan marhaban/berzanji - diuruskan oleh ibu
  • PA system - diuruskan oleh ayah
  • Flower girl/boy - belum decide lagi...
  • Honeymoon - belum decide lagi...



fuuh...wat mase ni..ni je lah yg aku dpt listkan dlu..xtau la nant2 ade nak add lagi kot...
pening seyh bile pikir pasal kawen ni..byk benda nak setelkan....ni belum aku listkan..preparation utk prosedur nk mohon kahwin..dari pegi amek borang kt pejabat agama..smp lah nk tempah imam ...
ok list utk itu aku akan update utk blog yg seterusnye nant..

:D


No comments: