Followers

Wednesday, February 16, 2011

Today I'm Feeling Good...but not s0 g00d arrr......huhuhu

sejak 2 menjak ni..aku xbpe nk feel good sgt ar....

tapi...

today im feeling g00d.....


but....

xde la good sgt pn....

antara senyum,happy,sedeh...semuanye ade lah..huh..

ntah la... expression muke aku lebih kurg mcm ni la...



firstly, sebabnye...starting besok smp jumaat keje aku agak releks cikit....cos supervisor aku gi bercuti..

tapi sebelum bercuti 2..dy da tinggalkan aku kerja...pagi2 masuk ofis tgk penoh fail2 atas meja...

huh...nonstop wt keje dari pagi...skg ni la baru releks...

igtkan nk tglkan la keje ni ckit smp ari jumaat...tapi aku da "terabeskan semuanya.."mcm mane???heheeh..

xapela...keje laen ade gak...tapi xla seberat mane...ttp leh releks lagi...hehe..

Secondly,im feeling good because..salah satu masalah da selesai..actually xde ar selesai mane pn...

tapi bole la melegakan kan ati ini.....huhuu...

selepas ini,hari2 berikut dan minggu2 yg seterusnye..aku harap semuanye akan lebih baek...

dan akan buat aku selalu...




No comments: