Followers

Friday, February 18, 2011

Company Lunch - Restoran Kari Kepala Ikan SG

huhuhu...semalam x sempat nk update blog...

sebabnye...bnyk keje nk buat...huh..

ok la..ari ni nk cite sikit pasal waktu lunch semalam..

semalam..b0s aku blanje semua staff makan...

actually da mmg adat pn company aku ni selalu gak wt company lunch..

semalam c0mpany lunch nk celebret..budak praktikal yg tamat praktikal arini,

budak praktikal yg baru je masok..,new staff,n staff yg nk resign dis month ni..

so pilihan bos aku utk company lunch kali ni kat seri gombak je..hehe

di RESTORAN KARI KEPALA IKAN SG..


makanan kat situ da sah2 main course dy kari kepala ikan..

yummy..mmg sedap....

kite org g mkn dlm 30 org....bos aku order mcm2..

dy order kari kepala ikan,kari sotong,kambing,telur goreng,kerabu mangga,tauhu bakar,ayam pandan...

pergghhh...






huuhu...gambar copy paste je ni..xsempat nk capture..cos bile makanan da smp..teros ngapp..:p

(teruknye prangai ko aeenn..hehe)

mmg kenyang giler...kenyangnye smp ke malam...

balek umh..malam langsung aku xmakan....huhu...

tanks bos cos blanje makan...nxt tme kat tmpt laen lak ar...

heeheh..

ok la..nk out for lunch dlu...

kalo ade story lagi..i update ok..

choww......


No comments: