Followers

Thursday, February 10, 2011

simple update sebelum balek kerje...:)

my w0rk is d0ne..
menunggu mase untuk balek...
arrggghh..lambatnye nk tgu 6.30...
gile kan..masok keje kul 9 pagi..tapi balik 6.30...
huhuhu...coz c0mpany aku ni c0mpany fact0ry..s0 dat y cl0se lambt...
tapi...n0 hal ar..lambat smp kul bpe pn aku xkesah....c0s dekat ngn umah...
hahahahaah..
xyh nk pikir kesesakan lalu lintas..(skema giler ayat aku...:p)

actually t0day aku da 3 bulan keje kat tempat baru ni...
wat??3 bln??
ni menandakan aku akan jadi permenant staff kt sini....
mengikut supervisor aku..suppose ari ni dowang nk evaluate aku...
tapi disebabkan dy pn bz yg teramat sgt...so kene pospone..huhuh..
xtau ar bile..hopefully dis month gak ar...
kalo da konfem...so salary pn increase ar....
yihaaa...2 yg dinanti2 kan.....
insyaallah.......

ok la..time's up!
da 6.30..nak balek dulu...
kite sambong update esok 0ke....:D


No comments: