Followers

Tuesday, February 8, 2011

Syiiioooknye dapat ANGPOW!!!!!

hooooyeaay....dapat angp0w...


(bukan angp0w mcm di atas ni ek...laen)hehehe...
ari ni 2 org bos aku bagi angp0w sempene raye cine.....
n dapat lagi satu dari supplier company....
wahhhh..dpt 3 AngPOWW!!!

tapi ....lepas je bos aku bagi....tibe2 supervisor aku dtg kat aku bg aku angp0w yg bos da bg kt dye..
uit?tekejot gak...n bile aku tny knp bg kat aku?dy kate dy x bole nk terime duit angpow...
huh?pelik sungguh ...da knp la plak kan...

Actually supervisor aku ni dy bangse India..tapi agama kristian..
dy gitau aku..mgikut kpercayaan dy xbole trime duit angpow..cos bagi dy angpow 2 dtgnye dari duit cine sembahyang...betol ker??huh..
nth la..stiap org ad kepercayaan dy sndri kan..
dy xnk angpow 2...bagi kt aku amek je lah....duit..sape x nk kan..
xde kene mgene ngn kepercayaan karut cm 2....huhu

so now...aku da ade 6 angpow!!!...syiokknyee...
brape isi kat dalam 2..xperlu ar aku mention...:D

Gamaknye taun ni taun last dapat angpow..cos next year bile da kawen.x dpt angpow melainkan kalo bos yg mmg nk bagi...hehehe...
yela..kalo org da kawen..mane leh dpt angpow...
waaaaaaaaaaaa.....nak jugak!
(gedik tol..hehe)


Mood: $$$$$$


No comments: