Followers

Monday, January 31, 2011

Wedding n Ikan Bakar

alangkah indahnye kalau ari2 cuace macm ni...redup..xpanas..sejok je...
tenang je rasenye...leh kate 2 ari bturut ar ujn non stop...
actually dari ari sabtu ari 2..(29/01/11) da stat ujan dah petangnye..xsilap aku lam kul 3 lar....

ari sabtu lepas aku ke melaka...cos ade wedding cousin aku...
ikotkan aku x dpt nk pegi...sbb xd transpot...
memandangkan aku nk sgt pegi...aku pakse jgk cik joe follow aku...sbb kereta dy pakai...
dy abes keje pn kul 4...so dari nk tgu dy dtg amek kt umh..better aku je ke sane...sng...
dari klang tros ke melaka...

pukul 1.45 pm aku da grak naek tren dari stesen Sri Rampai smp ke KL Sentral..
aku bdua ngn adek aku ke klang..dari KL Sentral-Klang..naek komuter...
mak oi...pnye ar lembap nk mampos naek komuter...tgedek2..smp ttdo aku dlm tren 2...
smp je klang dlm kul 3...lame gk naek komuter ke klang ni....

ujan pnye ar lebat.....tgu cik joe kat kdai makan....pas 2 dy col gtau nant membe dy (Arip) yg dtg amek aku kt kdai 2..cos cik joe lambat lg balek....
after membe dy amek tros bwk balek umh dy....tapi pas 2 aku mintk kunci kete kat Arip..cos bia aku dok lam kete je..yela...xkan ar aku nk tgu dlm umh dy kot...wlaupun tgh ujan...huh....
kang org pikir lain lak..
so aku dok je la lam kete ngn adik aku..smbil menunggu cik joe pulang...

dalam kul 4.30 cik joe balek..tgu dy ceap...kul 5 baru grak...
spjg perjalanan 2 ar ujan lebat....smp je nilai..jem...huh..(benci jem...)bile lepas 2 da ok ...smp senawang..jem lgi...adoyai...letih tol ar mcm ni...ade xcident...huh..

smp je kat Merlimau,Melaka tepat kul 7 mlm...
kami adalah org terakhir yg dtg....wiinkkk...
jumpe pengantin,sdare mare..mkn cikit...kul 8.30 grak balek...
tp x balek pn..sbb kami pegi ke Serkam Ikan Bakar...hehehe...
my sister blanje makan..cos nk celebret befday aku yg da lepas...
gile kan aku...balek melaka semate2 nk gi makan ikan bakar je selain attend wedding....

ala..nk uplod pic time mkn ikan bakar 2 xde la...cos semua dlm fon cik joe..huuhu...
anyway tanks kat my sis..cos blnje mkan ikan bakar..yummyyy....
pukul 10 kami gerak balek ke kl...
smp kl da dlm kul 12....
smp je umh cik joe pn tros balek klang...
pukul 3 pagi baru aku tdo....besoknye bgn lambat....hahahahaha...


P/S: actually rasenye xberbaloi aku gi Melaka...pegi kejap..pas 2 balek kl balek..buang myk je kan..heheheeh....

No comments: