Followers

Wednesday, June 10, 2015

ESOK......








Esok...
Tiba masanya.....
Ya Allah...cuak pulak aku rasa.....
yelah...aku x pernah jejak pun kat situ..
dan tak terpikir akan jejak ke sana.....

Esok...
Penentu segalanya.....
Penantian yang ditunggu2...
Jawapan yang ditunggu2....
Serius aku rasa selagi belum selesai Esok ni..selagi tu hati dan jiwa aku tak tenang....
Apa pun terjadi...
Apa jua pun jawapan dan keputusan yang telah diberi....
Aku terima dengan seadanya.....

Harapan selepas Esok nie ...
Sejarah x kan berulang lagi.....
Cukup lah sekali ini sahaja sampai mati....
Semoga selepas Esok akan menjadi hari yang lebih baik buat aku dan dia...

Terima kasih kepada korang2 yang bagi kata2 semangat kat aku..
walaupun ada di antara kalian yang xtahu apa yang terjadi kepada aku....
Apa2 pun sekarang ni aku dah semakin kuat....
kuat untuk meneruskan hari2 yang akan datang.....




5 comments:

SweetLikeWhat said...

ain...anez sentiasa doakan semoga dpermudahkan esok walau ape pun urusan ain..ingat kita mak2 ni kuat!

CikNaa said...

semoga semuanya dipermudahkan Allah ain..

Fifi Nadhrah said...

Allah hu akbar.. moga apa yang terjadi.. itulah yang terbaik buat ain.. fifi doakan..

pssst.. ain.. masalah blog ain tu kan.. yang gambar no entry tukan.. ain upload balik ye gambar2 tu?

Aeen said...

@Fifi Nadhrah mmg tak lah nak uplod balik fifi...hehe..biarkan je lah...berapa byk nk diupload...mcm ain satu folder gambar2 yg dlm blog tu ain delete..sbb fon ain berat..bila delete folder gambar blog tu dlm phone..rupenye semua gambar dlm blog hilang dari pd entry yg 1st dulu...so tawakal jee la gambar tu da xde...sob sob..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI