Followers

Friday, December 5, 2014

Planning untuk weekend ni..





ohoooohoiii..xsabar nak tunggu weekend ni...
nak pergi BBW ni..haih....
kali ni nak grab buku utk budak2 tu byk2....budget pun mmg dah ada untuk beli buku budak2 nie...
tengah pikir sebenarnyan nak pergi pukul berapa...kata 24 jam kan..
tapi pergi pun pergi sendiri je kot..nak ajak adik ipar temankan..husband?
husband lepas sembahyang Jumaat ni bertolak pergi Kedah..esok ada kenduri kahwin kawan dia...
kenapa aku tak ikut??
nak dijadikan cerita..sepatutnya kiteorang memang dah planning nak pergi bawak anak2...
tapi semalam..tiba2 aku pikir balik..malas la nak pergi..setakat pergi kenduri je..x pergi mana2 pun..malas la..penat...lain lah kalau plan cuti2 Malaysia tu syok jugak..
so aku cakap dengan husband aku x nak pergi..husband dia memang nak pergi sebab tu BFF dia yg kawen...
lepastu dia cakap xpelah dia tumpang member dia je lah..wahh bukan main seronok kan bila aku bagi dia green light pergi dengan member...(konon2 single la tu...haih..babap kang nak!)..
husband aku ni dia tau perangai aku..aku cakap je bagi dia pergi dengan kawan..tapi otak aku nanti pikir bukan2...gi ngan perempuan lain la ape la...biasalah isteri kan...ade je sikap xpercaya kat suami ni...
apa2 pun kena tetap la fikir positif sikit...

so kiranya weekend ni tinggal aku dengan anak2 je lah...
tapi..heheh...aku bukan nak dok rumah je ok..
aku nak bawak anak2 aku gi jalan2..nak bawak dorang gi BBW..bawak gi IOI City Mall yang baru tu...
ada masa nak bawak dorang gi I-Citiy.....
kesian pulak dorang weekend duduk rumah je kan...
xpelah..oleh kerana sekarang ni mama dah boleh handle bawak budak berdua ni berjalan..
so kita jalan la yeh..tapi kali ni aku nak ajak adik2 ipar aku sekali..cuti sekolah katakan...
bawak lah dorang berjalan sama....

so..dari duit perhabeh kat tol,minyak,makan n hotel kat Kedah..
baik aku perhabeh kat BBW tu...hehehe...
husband pun xkesah kalau aku nak bawak budak2 ni gi jalan2...
yg penting kena inform dia gi mana...

ok anak2...weekend ni kita pergi jalan je yeh....
:D










1 comment:

Julia Johari said...

Senang ada komunikasi elok2 cm ni..so belah suami pun sng...belah isteri pun senang...syiok planning aeen...semoga mudah pi BBW ye...ju rasanya tak pi sebab tempoh hari byk lg buku...so raynia and raees sure seronok...happy weekend aeen....esok ju nak bawa moyang Qi dari penang berjalan2...hehhehe