Followers

Tuesday, November 25, 2014

Alhamdulillah.......






Alhamdulillah...
selepas seminggu  mengalami masalah yang melibatkan hati dan perasaan...
akhirnya di minggu yang baru ni aku boleh menarik nafas lega....
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah....
Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Allah swt atas hikmah dan dugaan yang diberi oleh Nya..
Allah memberi kita dugaan sebab dia sayang kan kita kan...

Sekarang ni keadaan sudah kembali normal..
segalanya sudah selesai....
terima kasih kepada yang memberi semangat...
terima kasih kepada kawan2 yang sudi mendengar luahan hati ini dan memberi nasihat yang berguna...
Terima kasih Allah....di atas pertunjuk dan pertolonganMu.....

pic by google image




6 comments:

Allene said...

patut lama tak muncul aeen... alhamdulillah dah pulih... harap aku tak ada kaitan dengan masalah hati ko tu... tkut gak.. klu ada salah silap...

Julia Johari said...

What happen aeen...patut aeen senyap je...nanti PM FB eh

mOoN IzzaN said...

alhamdulillah.. apa pun masalahnya,, be tough ye aeen..

CikNaa said...

alhamdulillah lega ciknaa baca.. :)

siti natrah said...

alhamdulillah..tak tau sebab apa..tapi tolong aminkan..boleh kan..salam perkenalan dr ti

LYAfrina said...

syukur alhamdulillah..

moga terus berada dlm keadaan tenang & damai di hati ye..