Followers

Friday, August 1, 2014

Baru nak start cuti raya....








Hari ni dah masuk syawal yang ke 5...mesti ramai yang masih tengah cuti lagi kan..
dan minggu depan dah start bekerja balik...hehe..
aku pulak hari ni baru nak start cuti....hari ni aku kerja lagi..tapi half day la...
coz tengah hari nak gerak balik kampung husband kat Kuala Kurau, Perak...
orang lain sibuk dah nak balik KL..kiteorang baru nak balik kampung...huhuhu..
apa boleh buat....dah laki dapat cuti lepas raya.....ikotkan aje lah...hehehe...

kami akan berada di kampung husband sampai hari Ahad nie...
lepastu hari Ahad petang or Isnin InsyaAllah kami nak gerak ke Cameron Highlands pulak...
hehehe..sambil balik beraya..sambil gi bercuti..1st time ni nak bawak 2 beradik tu gi bercuti..boleh handle ke tak boleh handle ke..xtau la lagi....harap2 dorang ok la...n x menaikkan suhu kepanasan mama n papa dia cukup lah..hahahaha.....

now mood bekerja dah turn off...
turn on to holiday mood lak...hehehe...
aku akan bercuti start hari ni tengah hari..sampai lah hari Rabu depan 6/08/14..
so 3 hari tu ada 1 je entry aku buat auto publish...
citer raya n bercuti akan di update lepas aku balik nanti yeh..
tu pun kalau rajin..n tu pun kalau x banyak kerja...tapi confirm2 naik je kerja nanti banyak kerja yang menanti..hehehe....

Btw..selamat bercuti..n selamat memulakan kerja yeh..heheeh...

credit pic by google image




No comments: