Followers

Friday, June 6, 2014

Sakit kepala






Dari malam tadi aku sakit kepala...rasa memusing2...bila aku dok diam je aku rasa semua  benda kat sekeliling aku ni berpusing...
malam tadi lepas tidurkan anak2 aku pun tidur..x larat gila..aku sakit kepala ..tapi x terasa kepala ni berat nak angkat tau..sakit aku ni bila aku bangun je terus rasa memusing...
pukul 3 pagi husband aku kejut aku dia kata dia nak keluar gi 7e..tanya aku nak apa2 tak..
masa dia tanya tu aku nak bangun punya la susah...pas tu husband cakap xpelah..tidur je...bila dia cakap tidur je..aku pun tidur la..tapi lepas beberapa minit tu Raynia lak bangun nak susu..time bagi Raynia susu tu aku still rasa sakit lagi..so lepas nyusukan Raynia aku gi la makan panadol..dengan harapan akan ok la..
lepas makan panadol aku sambung balik tidur...

Sedar2 dalam kul 4 pagi..husband aku kejut..tanya..aku sakit kepala lagi x..aku cakap sakit..
terus dia ambil minyak cap kapak..sapukan kat kepala..n picitkan...
habis kepala aku dah bau minyak cap kapak..sebab dia lumur nya minyak ni 1 kepala...
memang best la husband urut..lagipun dia memang pandai urut..hehe...
aku ni pulak bila kena urut..senang keluar angin..sendawa..tapi kali ni mcm susah sangat angin tu nak kelaur...sikit2 je..rasa x puas...huhuh..
bila dah urut..baru lah rasa lega sikit....terus sambung tidur..dengan kepala bau minyak cap kapak..hahaha...

eniwey thanks papa..coz sanggup tak tidur pukul 4 pagi semata-mata nak picitkan kepala bini dia yg mengada2 nie...heeeeeee.....


bangun pagi tadi pun lambat sikit..jam kat hp x berbunyik lak..
aku tersedar pun sebab Raynia menangis nak susu...tengok2..hp bateri kong...huh..
bila bangun tu still lagi rasa sakit...xkuat sangat...dah sampai office ni lagi kuat sakit nya..
adoii..dan2 la sampai office sakit nya makin menjadi2 kan....
tengok pc pun lagi aku pening...
macam nak kena minta mc je?heheh..
mcm boleh la pulak kan...kerja aku tengah banyak nie...hmmm...




No comments: