Followers

Friday, June 13, 2014

Kek Coklat kukus untuk suamiku....






pergh tajuk entry....ala-ala jiwang...hahahaha....
Sebelum ni aku buat kek coklat kukus x menjadi...
akhirnya semalam..selepas copy resepi dari FB& Blog orang..baru lah menjadi...
fuuuuhhh....
ni lah hasilnya kek coklat kukus ku yang moist...heheh

gambar kek sebijik aku x snap..sbb lepas selesai je buat kek ni anak aku dah merengek..
terus gi melayan anak..gambar ni pun aku ambil dari FB husband..
dia ada upload...jadi lah kan..dari takde gambar langsung..hehehe....

kek ni ok..cuma topping dia kurang sikit...
malas nak masak coklat...aku curahkan je lah dgn coklat syrup Hershey masa nak makan...sedap jugak...




Sebenarnya aku buat kek ni sempena birthday husband aku besok.. 14/06/2014..
tapi semalam aku dah buat...sebabnya ..plan asal malam nie aku nak kena gi Johor coz anak buah aku nikah...n kenduri esok..so dah pergi Johor x dapat lah nak celebrate birthday husband nanti....tu yang aku buat awal..konon2 advance birthday kek...kih kih kih..
lepas tu hari ni...tup2.x jadi nak pergi....coz husband ada kerja...
its ok lah...hari ni anak buah nikah je pun...kenduri nanti bulan 8..ha tu x boleh dielakkan..nasib kenduri nanti kat gombak jugak..hehehe...

Dah x jadi semua tu..baru lah sekarang ni aku tengah plan nak celebrate birthday husband....
kek x payah buat dah..sebab dah ade...nak belanja dia makan luar ke..or nak makan kat rumah je..hmmm..
hadiah??bab ni aku pening kepala...xtau nak bagi apa...grrrrrrrr..
puas dok pikir tapi xde idea lagi....
hmmm..xpelah ada masa lagi ni boleh pikir lagi....
korang boleh suggest kan tak hadiah apa yang best untuk bagi kat orang lelaki ni??

3 comments:

Liyana said...

bagi jam ke ain? selalu org laki ni suka benda yg dia boleh pakai...gituuu

ameris said...

perfume... gadjet baru...kalu dia suka naik moto beli helmet...

DYatie ABakar said...

teringin pulak rasanya nak makan kek coklat. dush! huhuhu..

yatie tak pernah beli hadiah.. paling hebat pun kad je. ahaha.