Followers

Monday, May 26, 2014

Siap sudah 200 keping gambar Raees & Raynia...




Akhirnya yang ditunggu dah diterima...
hari Isnin lepas aku send 200pcs pic Raees n Raynia..
Hari Rabu aku terima...
cepat sungguh servis Photobook Malaysia nie...
senang print je gambar yang kite nak...aku malas nak buat photobook...
Raees je yg ada photobook..Raynia je belum ada lagi.....
maknya bz berbenor...kerja bertingket2..xde masa nak buat..nak design2...
so print je sonang....hehehe..


Tadaaa..balik lunch hari Rabu lepas terima parcel dari GDEX...



gambar semua di letak dalam kotak putih ni...




semuanya ada 201 pic gambar...
eh..bukan aku print pic kecik2 ni tau..pic kecik2 ni dia nak tunjuk la pic2 yg kite print...
setiap 1 ikat tu ada 50pcs..


ni la dia pic budak2 nie bersize 4R...




aku beli kat Groupon RM38+RM12.30 postage so total RM50.30..
murah la kan untuk 200pcs gambar...
kenapa ada 30 sen tu..sebab total pic aku 201 pcs...ntah macam mana aku boleh tertambah...
pastu x reti nak delete balik..lantak la..sekeping je pun..30 sen je..hehe...

so lepasni tinggal letak dalam album je..
album belum beli lagi....huhuhu....
lega rasanya gambar budak2 nie dah print...so xde la rasa ralat sangat kalau gambar2 nie terhilang dari memori card..hehehe.....




6 comments:

Ayu azmir said...

ohhh... mcm ni ke... blo try ni...

Julia Johari said...

Julia dah beli dah aeen...saje nak try yg jenis free plak kan hehhehe...tp tak htr gambar lg...hehhe

CikNaa said...

murah tu ain..nape ciknaa tau tau ek..aduhaii..

ieza ashaari said...

Tau wat gini je.xyah wat photobook.huhu..

Chekgu Azrine said...

Nti akk pun nk beli jgk..
Nak buat 2 untuk depa 4 org nih..
Hadehhh..haha

Ros Anis Rusli said...

anis ritu amek yg free...tp xanto2 pic lg..