Followers

Wednesday, April 30, 2014

Selamat Bercuti & Selamat Hari Pekerja





Hari ni baru aku berkesempatan nak update blog...
last week mood aku ada swing sikit....
nak buat kerja memang xde mood..
xde mood sebab sebahagian dari kerja aku xdapat nak buat..
ada la sebab2 tertentu....pasal hal company..
bukan company nak bankrupt ke apa..pasal lain..pasal orang yang bangang n myusahkan orang lain untuk kepentingan sendiri....huh..
malas nak cerita panjang...n malas nak pikir...

pikir hari ni gaji...esok cuti...lusa lak kerja separuh hari je..lagi best..hehehe...
semangat aku pergi kerja hari ni walaupun xde kerja sangat nak buat..
sebab esok cuti...
dok rumah je..sebab husband kerja...
so spend time ngan anak2 la..ingat esok nak buat kek..
heheh..berangan je lebih..xtau la buat ke idak..
husband ada request suruh buat rainbow cake..
so..kena lah buat kan...
hari tu aku ada buat coklat melty hershey dapat 6 bekas..husband n Raees makan...
buat choco mars bar pun..husband habiskan...
suka sangat tengok dorang makan...
nanti nak buat lagi...tapi kali ni kena buat rainbow cake gak..
tunggu la aku update nanti kalau jadi la aku buat..heheh..

korang pergi mana esok?mesti gi shopping kan..or ada yang sambung cuti direct sampai Ahad ke?
waaaa..lagi syokkk...
apa2 pun selamat bercuti yeh korang...
n selamat hari pekerja...
esok adalah hari untuk semua pekerja berehat...
tapi...mak2 mcm kite ni hari berehat pun kena bekerja juga kan2..
:)

pic by google image



1 comment:

DYatie ABakar said...

Selamat berehat.
Selamat membaking.

Kite esok nak pergi Pesta Buku.
Nak pergi meroyan dekat Pesta. Hihi.