Followers

Friday, January 10, 2014

Lunch @ Johnny Rockets, The Curve





Jumaat lepas, masa tengah cuti bersalin lagi...
husband ajak teman dia gi HQ AEON kat KL nak ambil geran motor dia..
Nasib lah urusan x lama...
dah la bawak Raees..jenuh nak kejor dy merayap dalam centre tu...

Lepas je habis urusan..tengok jam..macam awal lagi nak balik..
husband tanya nak pergi mana..
aku pun ajak la dia sambung shopping...
actually hari Khamis sebelum tu husband teman kan aku shopping kat Times Square..
bila aku ajak sambung shopping..dia pun kata nak shopping sekali..
ok setttt...so tempat yang dituju The Curve, Damansara...

Masa tu dah kul 3 lebih...makan lunch pun belum lagi..
ciann Raees dah kelaparan....
sampai2 The Curve xtau nak makan apa..
lepas tu aku terperasan Restaurant Johnny Rockets yang boleh dikatakan baru lah jugak di buka kat sana...
macam menarik jer?
macam besttt jer?

Husband pun ok..kiteorang pun makan la kat situ...



Buka menu...bukan tengok makanan dulu..tengok harga dulu..
telan air liuq la jugak harganya...tapi sekali sekala nak makan apa salahnye....
husband kata sempena tahun baru...heheh...

Ni lah menu yang kiteorang order..


Sementara tunggu order marilah kite ber 'Selfie'dulu..
heheh...




hahahaha...gambar mak nye dulu yeh nak letak...
kau bayangkan lah betapa lama nya aku x ambil gambar sendiri..
sejak pregnant..mana ade aku snap gambar diri sendiri...
tak tau lah kenapa...hormon kot..hhahahaha...





husband pun sibuk dengan hp dia..snap sana snap sini..
husband rajin sikit nak snap2 ni...



ha..ni muka budak dah kelaparan...
tarik handphone aku x bagi ambil pic dia..heeh...

tunggu makanan sampai x lama..yelah..xberapa nak ramai sgt orang pun..
servis pun cepat lah...

yang nie..minuman kiteorang...


kasi close up sikit..



yang bertutup tu Raees punya..ice lemon tea..
yang tengah tu aku punya air..fruit punch
yang tinggi tu husband punya ..strawberry shake...
Sedap wooo strawberry shake tu...siap bagi extra ice cream strawberry xsilap aku..
dy letak dalam 1 bucket..bagi sikit je la..tapi memang sedap la....

kat sini pun ada menu untuk kids jugak..
so senang la sikit..
ni menu yang aku pilih untuk Raees..
Fries dengan bread wif cheese cheddar..
bread wif cheese cheddar tu sedap gak..boleh buat sendiri kat umah..
sos yang bentuk senyum tu..dorang yang letak macam tu..
comey je kan..




Raees x menyempat nak makan...sampai2 je terus capai fries tu...
aduh..kesian betul tengok dia...kelaparan sangat dah tu..yelah..pukul 3 lebih baru nak makan lunch..

Yang ni aku punya..

apa ntah namanya..yang aku tau ada bacon,beef patty, cheddar...
memang superb sedap woooo..ni pun aku kerat 2 dengan husband..
xleh nak habiskan.....



yang ni pulak husband punya...
chicken tenders..
sedap jugak nie...


total makan ni semua RM90.00
huhu..takpelah..sekali sekala kan...
tapi..memang puas hati sangat dengan makanan dia...
sedap sangat...berbaloi lah dengan harganya....

Habis je makan..apa lagi..sambung shopping la...
shopping kali ni agak rabak gak lah...
balas dendam sebab time pregnant dulu aku xde membeli untuk diri sendiri..
banyak beli untuk anak2 je...
kirenya ni reward untuk diri sendiri lah...heheh...
barang yang di shopping aku x snap..sebab ....paham2 la anak bujangku tu macam mane..ngeee..


5 comments:

Siti Nursyamimi said...

terliur ok tgk mknn aenn..best sgt klu dpt makan2 cmni kan.. mahal xpe asalkn dpt mse berkualiti with family.. ane pic raynia???ehhehe

cik enul said...

baru ea..patutla dlu takpnah dgr kdai ni kat the curve..nampak menarik...blik KL leh try ni...hehehe

Aeen said...

@mimi:raynia tinggal rumah...x bawak dia..hehe...kesian kan..

@enul:aah..baru bukak kt the curve...cpt2 balik kl..hehe

safurara said...

hehehehe mkn mcm ni pon nk dekat 100 kan aeen.hmm tp tulah.skali skala.xpelah kan.hehehe

~ NANA ~ said...

makan besar ni! semua nampak sedap