Followers

Wednesday, February 27, 2013

Wordless Wednesday











Raees suka main..tp kene ada orang dengan dia...
kalau x...dy merengek...sebab xde orang teman dia main..:)

9 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau kena teman, takleh buat kerja lah

With Julia said...

meh auntie juju teman meh...leh geng gan Qaiser lah cm nih aeen x yah dah mak2 berteman...nk buat koje senang ada geng heheh

izyan al-za'im said...

alaa rindu pulak kat anak kita tgk gmba raees ni ;)

Aeen said...

@yana:tau xpe..mmg xleh nk wat keje kalau nk kne berteman je...huh..

@julia:ade geng ok sikit la ju...senang mama dy nk wt keje..hehe..

@izyan:huhuh....kite pun bile dah tgk pic anak ni jd rindu ngn dy gak..huh

erna said...

wah....seronok dia. banyak nyer bola...

e k i n ♥ y u s r i said...

zara pon suke pegang bola
mybe nak ikot jejak mommy die kot men netball
huhuhuhu

hr sabtu nie aeen g kol bpe?
kang x jumpe plak
huhuhu

Aeen said...

@erna:byk...sampai xtau nk main mane 1..hehe

@ekin:kite jumpa kul 1.30 yeh..time pengantin nak sampai..lgpun ain mmg sntiasa ade kat sana..sbb stay kat umah mak mertua..umah dia depan flat jamal je...hehe..

SweetLikeWhat said...

alolo dah pandai main..

Cik Puan Rara said...

raees dh main ball eh.omei.