Followers

Wednesday, February 20, 2013

Raees pakai lampin...heheh..



Raees wif tok babah (pak mertua ku..)

Ni apa citer Raees pakai lampin nie..hehehe..
ni gara2..mama n papanya tertinggal pampers Raees dalam kereta la...
Lepas Raees dah berendam dalam laut..aku bilas dia..pas 2 lap2..nk pakaikan lah dia pampers..
sekali cari2 pampers xde..dah cuak dah...rasanya masa angkut barang2..pampers tu ada...
pas 2 MIL cakap lah dia ada nampak pampers tu dalam kereta aku...so kena lah ambil kat kereta...
dah lah parking jauh....
nasib lah aku ada bawak kain lampin...dapat lah pakaikan dia sekejap sementara aku gi ambil pampers..
gi mana2 memang aku akan bawak kain lampin sehelai dua..kadang2 guna untuk lap2 badan dia..lap air liur or bekas susu dia kat mulut..kirenye lampin ni penyelamat lah..heheh...



hahaha...xde gaya betul aku ikat kain lampin nie..main hentam je...
lagipun sekejap je pakai nye..
dah macam tarzan dah Raees nie..hehe..






suka lak tu pakai lampin...heheh...



9 comments:

SweetLikeWhat said...

amboihhh..comel sangat rees ni..

Siti Nursyamimi said...

klako + comey dia pkai lampin..
dah r putih melepak..hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

sejuk je berangin....
hehehehehe

Cik Puan Rara said...

aeen.knp raees putih sgt.jeles taw anak laki putih2 ni.hehee.masa preggy banyak minum soya ke?

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

suka lah dia berangin je.. hehee

Aeen said...

@anez: hehe...:)

@mimi:kelaka kan..hehe..2 lah..nmpk pulak keputihan dy..hehe..

@ekin: tau xpe..sejuk berangin..suka la dia..hehe..

@rara:ha..kenape ek??hehe..mungkin sbb papa dy putih..ikot kulit papa dy kot..hehe..time pregnant ain x minum soya..lagipun aeen mmg xsuke minum soya..mungkin ain makan kicap kot..sbb hari2 makan mesti nk kene ade kicap..hehehe..

@yana: mmg pun yana..dia suka sangat..hehe

✿ pink velvet ✿ said...

alolo! comeinyer die even pakai lampin je, haha~

Aeen said...

@pink velvet:hehehe...:)

My Life's Journey said...

Hihi.. cute nya .. ala2 tarzan hihi