Followers

Friday, April 20, 2012

Surprise birthday celebration untuk ibu malam nie..wiinnnkkk...




Xsabar nak tunggu balik kerja jap lagi...
coz nak celebrate birthday ibuku tersayang....
:)
Actually dari semalam da plan dgn my sister nak celebrate....
birthday ibu kali  ni aku belanja dia makan satay....
sebab 2 minggu lepas dia ada la sebut yg dia da lama x makan satay....
so birthday dia kali ni aku belanja la satay....
kakak aku pulak nak sponsor kek ngan KFC...
ibu xtau yang kiteorang nak celebrate birthday dia malam nie..
pas 2 sorang pun xde wish birthday ibu lagi...
saja nak buat surprise malam nie...heeheheh.....

Tp malam ni aku x lama la celebrate birthday ibu...sebabnya...
lepas je makan2..aku kene terus berangkat ke rumah mak mentua pulak...
coz malam ni dia nak pergi beli barang2 untuk kenduri esok...
esok mak mentua aku buat kenduri doa selamat dan kenduri arwah...
doa selamat sempena dorang nak gi umrah 29/04/12 nie....
alhamdulilah...rezeki mak n bapa mertua ku....
kenduri arwah lak untuk arwah nenek n atok husband aku la..
kire buat sekali....

Agak rushing gak la malam nie...
walaupun cik joe cuti hari ni..tapi dia tetap kena gi balai gak..
cos ada perjumpaan dengan pegawai dia...
huh..cuti pun kena datang kerja gak...
dah la nak kena jumpa kul 3ptg...
habis entah kul berapa lak..
nak balik umah lagi...pas 2 nak kene amek parents dia gi beli barang lagi..
huh..penat2.....

Tapi xpelah....walau macam mane sekali pun...
still sempat lagi nak celebrate birthday ibu....
:D

4 comments:

StrewberiManis said...

Celebrate kat Satey kajang area melawati tu ke?

Eh sedap tu, meh pos sini sket meh :P

Aeen said...

x la anne..aku tapau satay bawak balik rumah je....satay kat rasa2 satay kt Prima sri gombak tu je...not bad gak rase dy....

Zie Madini said...

wahh..anak mithali sungguh :) thumbs up!

Aeen said...

hahahah...mithali la sgt....hehe....