Followers

Thursday, April 5, 2012

Internship Vacancies







Sekarang ni company aku ade buat Internship untuk position Admin..
Khas untuk student2 yang sedang mencari tempat praktikal untuk course Admin/Business/HR/Management..
ni 1st time company aku nak amek student Intern untuk Admin ni...selalunye..
amek student Intern untuk Electrical/Electronic Engineering saje...

Sebab ape baru sekarang nak amek Intership untuk Admin ni??
sebabnya....nak gantikan sementara waktu position aku sekarang ni...hehee...
coz xlama lagi aku akan cuti bersalin...
EDD 17/09/12...
so sebelum tu nak cari pengganti aku dulu...
Memandangkan kat opis ni hanya ada 2 orang je bahagian Admin
iatiu aku n supervisor aku jer dan seorang lagi di bahagian logistik...
so bile aku cuti nant ade lah orang gantikan...
bukan buat kerja admin jer...account,purchasing kadang2 logistik pun kena buat gak...
company banyak engineer je...so bhgn admin n logistik ni 3 orang je..
so kalo salah seorang x datang...dia kena tolong buatkan kerja orang yg xdatang tu pulak..

Boss aku nak amek 2 orang student Intern...
start bulan July or August...
so sebelum aku cuti...aku kena ajar dulu budak2 intern ni buat kerja...
nant senang....aku boleh lah releks sikit...just pantau je kerja dorang nie...
hehehe...supervisor aku pn xbg aku buat kerja banyak2 sangat...
dia xnak aku stress...heheh...baikkan ? heh....

So pada sesiapa student yang berminat....boleh la apply melalui jobstreet...
Supervisor aku akan contact korang balik untuk arrrange time for interview...:D






1 comment:

ika said...

sis...fo intern is it still available?i'm student in operations management...would like to apply.start internship on 6 august