Followers

Wednesday, March 21, 2012

2nd Honeymoon - PART 2


lepas dah buang kelat mata....kul 9 pg kiteorang bgun...
time ni perut dah berkeroncong dh...
pe lagi..siap2..terus gi cari tempat nak breakfast...
nasib la senang..depan hotel je..xyah susah2 nak gi jaoh..
makan kat medan selera kat situ jer...

ni kat depan bilik hotel ..baru nak kua gi brekfast..

after brekfast baru decide nak pergi mana..
memandangkan kiteorang ni xtau nak jalan ke mana..
harus lah gi cari peta dulu...
huhu...peta kat kedai pun banyak habis..
huh..dasyat betul...
tp nasib lah akhirnya dapat jugak beli peta Cameron Highlands..hehehe

Bandar Brinchang


bkn main tekun lagi cik abg ni tgk peta...

So ini adalah di antara tempat2 yg kami pergi...















ice-cream with strawberry....memang terbaiiikkkk....



strawberry milkshake, strawberry juice n french fries...mmmg sdapppppp....

Selesai sudah jalan2 untuk hari yg pertama...
hari pertama ni kiteorang xde beli ape2 pun ....
just survey harga...keesokkan harinya baru la kiteorang membeli...
hari pertama ni pergi la tempat2 yg xpayah pergi untuk kali kedua...huhu...
penat giler 1 hari ni berjalan...kaki pun sakit...
pukul 7 ptg....kiteorang pun balik ar ke hotel..
malamnya nak pergi pasar malam kat Brinchang pulak..
tengok ape yg ade...n beli makanan untuk dinner kiteorang....
beli tapau makan dalam bilik jer....
malam tu aku tidur awal...lepas makan...kul 9 lebih aku dah tidur...
cik joe je lah melayan movie kat TV...aku dah belayar dah...hahahaha.....

*bersambung part 3*




























4 comments:

QASEH ALYN said...

Wahh...bestnye gi bercuti...huhu

Aeen said...

hehehe....besttt..xslalu dpt bercuti nie..hehe..

Riny said...

same tempat honeymoon dgn ryn
la..he3..:)

Aeen said...

owh yeke ryn...hehehe..ni kire tmpt honeymoon kiteorg yg 2nd ....heheh..