Followers

Thursday, January 26, 2012

Sedang bercuti lagi nie...update sikit2 je la yeh...heheheh..



waaaa...rasa da lama sangat aku x update blog nie..heheh...
last update hari jumaat lepas...
biasa la..mood cuti kan..mmg malas nak update..

Sekarang ni pun aku masih sedang bercuti lagii...
seminggu cuti la kata kan...
hehehehe..jangan jeles yeh..hahahaah....

cuti2 ni aku rajin gak la berjalan2....xsuke ar dok je kat umah...
kalau siang cik joe kerja..malam aku ajak dia keluar..
xkesah ar lewat malam sekali pun...
walaupun mata agk ngntok..tetap nak keluar gak..
hehehehe..

hari ni 1 hari aku dok rumah jer...
cik joe jap lagi kerja kul 4 petang sampai pagi esok...
so..xdapat la nak pegi mana2 pun...
xpe lah..releks je kt umah...

sejak seminggu ni...aku memang malas yg teramat sangat...baju2 aku yg da lipat punn aku malas nak susun.,
lepas tu rasa mengantuk jer ...kalau siang xde buat apa2..ha..membuta je la aku..
bukan tidur sekjap2..lame lak tu...bila da bangun..ngantuk lagi...
kalau bab makan lak..so far ok lagi la..cuma start minggu ni tekak aku rasa tawar jer..makan apa pun mesti rasa tawar....tekak ni nak benda yg manis2 jer....tp bila da makan benda manis...sekejap je rasa manisnye..
lepas tu rasa tawar lagi...haish...ntah la..
ibu mengandung memang cmni kot ek??

Sehari sekali mesti aku muntah...baru ar start rasa nak muntah2....
tapi xselalu.....sehari sekali jer...ok lah kan..xde la teruk sangat....
pagi tadi kepala sakit...bdenyut2..nak bangun pun xlarat...
kesian cik joe pagi tadi dia tengok bola sorang2...
aku xlarat ar nak bangun teman kan dia tengok bola...huhu..
sori yeh cayang...=D
tapi lepas dia habis tengok bola..aku bagi tau dia yang aku sakit kepala...
terus dia tolong picitkan....bestnya rasa....lepas tu aku tidur balik..
n now...dah ok dah....;D

4 comments:

safurara said...

hehehehe kalau org kata ibu mengandung biasalah cm tu.heee.

Zie Madini said...

Bgs nyaaa..bercuti pun still ingat blog. kalau zie...haram dah nak ingat. ingat nk tido je memanjang. hahaha

QASEH ALYN said...

tue la..alyn pn klu cuti mlass jer rasa nk update blog...mood cuti la katakn..huhu

Aeen said...

@rara:yela tu kan...ibu ngandung cm 2 la gamaknye...hehehehe

@zie:hahahaha...xtau la..ni sebab terajin lak nk update time cuti2 hehe...

@alyn: tgh free n xde wtpe..2 yg sempat nk update blog nie..kalo x..jgn harap...heheeh