Followers

Friday, December 23, 2011

Cuti lagi sampai pagi Selasa....hooraayyy...

Akhirnya...
habis jugak kerja aku....
fuuh...2 hari berturut2 agak bz sampai ke petang...
xsempat nak update blog..just blogwalking jer lah...hehehe....
mengantuk pun ade gak nie....uhh..

yeayyy..cuti lagi sampai Isnin...
eh..actually aku cuti sampai hari Selasa...
tapi Selasa tu aku cuti pagi jer lah...
after lunch aku masuk ofis..
kire half day pagi ...
sebabnya....hari Ahad ni aku kena pergi Alor Setar..coz nak attend wedding my cousin..
weddingnye hari Isnin...tu yg masalah tu..huh...
after wedding baru balik KL...kot sampai malam..penat..
dat y aku amek half day pagi...
lagi 1 nak abiskan cuti tahun...
tu pun aku ade forward balance cuti ke next year....


Malam ni nak balik kampung...
hehe..kampung pandan...macam biase ke rumah mentua...
tidur sana la..sbb cik joe off hari ni...
:D

huh..da xtau nak update ape dah ni...
eniwey..Selamat Bercuti kepada semua.....
dan Selamat berhujung minggu..
have a nice weekend u ollzzzz..!

No comments: