Followers

Tuesday, October 18, 2011

Pagi yang agak mengantuk......



Selamat pagi semua....
huuuaarrgghhh..mengantuknya......
hari ni pukul 5.30 pagi aku da bangun....

Bangun pun sebab kejutkan cik joe yg nak gi kerja...
dia masuk kerja pukul 7 pagi hari ni..sampai kul 3 ptg...
memandangkan rumah kami ngn tempat kerja dia jauh...
kena la gerak awal2..

Bila da kejut tu..xkan la aku nak tidur balik kan..
so kena la tunggu dia sampai dia pergi kerja...
aku nak buat breakfast..dia xnak...
dia x biasa nak mkn pagi2 buta mcm tu..

dia dah pergi je kerja..aku buat sikit kerja kat dalam bilik tu..
kemas apa yang patut...
lepas tu sambung balik tidur....
kul 8 pagi baru aku bangun...heheheh...

kesian jugak la ngn cik joe ni...da lah dia balik kerja kul 12 malam ...
lepas tu kul 5.30 pg da nak kene bangun gi kerja lagi....
huuh...nak buat macam mana kan..da time kerja polis ni tak tentu..
pas tu lg kesian...dia ulang alik dari gombak ke klang...
penat kot naek motor...sejam baru sampai...
huhmm..nak buat camne kan...kena la tahan dulu buat sementara ni..


7 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

die x mintak tukar kl ke?

e k i n ♥ y u s r i said...

aeen mengandunglah cpt2 skit
senang skit joe mintak tukar
hehehehehe

Aeen said...

susah la ekin kalo nak mintk tkr kl..sbbnye dia da lah asal kl..pas tu nk mitk kl lg..huhu...silap2..bila mitk tukar..tmpt lain plak dihantarnye...huhuhu..wahh..nk ngandung cepat2...huh..cmne nak kasi cpt tu ek..?ahhahahah

fazrulnoor said...

harap dia ok :)

Aeen said...

hopefully...:D

Redbloodsnow said...

Samalah kta ni mengantok td pagi. kepala weng weng di buat nya :(

Aeen said...

ni bukan weng2 dah ni...dah terlebeh weng2 dah...hehehehe..