Followers

Monday, July 18, 2011

Hujung minggu yang sangat la bestttttt....

Semalam hari Ahad (17/07/11)
hari dating aku ngn cik joe...heheh..
sepatutnya cik joe kene kerja semalam..
tapi dia mintak gak cuti coz...seminggu dia kerja xde cuti..
Akhirnya dapat jugak dia off semalam...

pagi dalam pukul 11 pagi aku gerak pergi rumah cik joe..
as usual..memang tiap2 minggu aku akan pergi rumah dia...
melawat bakal mak mentua...hehe..
kalau xdatang..mesti bakal mak mentua tanya....
kebetulan jugak nak hantar baju nikah n kad kahwin cik joe...

Sampai2 tengok cik joe x bangun2 lagi...
mak dia kejot pun dy xbangun2...
xpe2..aku tunggu lagi...
sekali tengok jam dah kul 12.30..
hish..xleh jadi mcm nie..
last2 aku masuk bilik dia...kejotkan..
xde nak manje2..
jerit jer...heheh..
xde lah...biasa lah..setakat membebel je lah...
aku just ckp kat dia nak keluar ke x nak?
kalau xnak aku balik rumah jer...
baru lah dia terus bangun n gi mandy....

Actually cik joe ajak gi karoke..
ntah pe mimpi dia nak karoke pun xtau la..
lagi pun memang dah lama x karoke dengan dia..
and for the 1st time pergi karoke berdua saja...
selalu kalau pergi pun ramai2...

Kiteorang gi karoke kat RedBox Low Yatt..


Masuk pukul 1 ptg...
sampai2 cik joe dia dah gian nak nyanyi..
so dia la start nyanyi dulu...
oh..aku jatuh cinta bila dengar dia nyanyi....
huuuhhh....sedap...
feeling je dengar.....

Kiteorang nyanyi bergilir2...
best la jugak dapat nyanyi berdua jer...
turn nak tunggu pun xlama..
kalau nyanyi ramai2 kan nak kene tunggu turn..hehe..
Masa kiteorang dalam resit tulis daru pukul 1-5 petang jer..
tapi tengok jam dah pukul 5.30..
still leh nyanyi lagi..
last2 tanya dengan pekerja kat situ..
dia kate ari Ahad x ramai orang..so dia bagi extend lama sikit..
dia extend dari pukul 1-6.30 petang..perghh...
gile x giler la...
kiteorang just bertahan sampai pukul 6 jer..
lepas tu terus belah...
sebabnya pukul 7.15 nak ke Wangsa Walk pulak tengok Hp7..
pergghhh..rabak anak tekak ni melalak lama2...
kuar2 dari karoke suare pun dah serak..hahahahaha...

Habis karoke..ke Wangsa Walk pulak..
movie start pukul 7.15pm..
layan la tengok Hp7...
best jugak....
dalam mase dok tengok tu pun..mata dah ngantuk..
tapi tahan gak lah...huhuhu....

Habis movie..terus hantar cik joe balik..
n aku pun pulang la ke rumah..
sampai2 rumah..buat itu ini..
booommm..pe lagi..terus la tido..
kepenatan...
soknya pulak kerja....Zzzzzz....

Pape pun..hari minggu semalam adalah hari minggu yang paling best...a lot of fun wif my dear...:D lol..

No comments: