Followers

Wednesday, July 13, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Done with kad kahwin..





Selamat pagi....
hari ni rasa happy sikit...
sebabnya...
DRAFT kad kahwin dah di approved kan...
hoyeaaa...akhirnya....heeh..

Dalam masa 3 hari jer hal kad kahwin ni dah setel..
xpayah nak tunggu sampai berbulan2...huh..
Tengah hari semalam...
Lynie (Graphic Designer) yg buat kad kahwin kami,
hantar draft melalui email suruh check..
ok lah..mcm ade benda yang nak suruh dia amend..
on da spot dia terus buat...
takyah tunggu berminggu2 nak betulkan amend tu..
mcm org yg wat kad previous nie..
huh...myakitkan hati....

Semalam dia buat..n semalam gak dia betulkan..
so semalam jugak la kiteorang approve...
tp mcm kad aku..sebelum aku approve..
kene bagi ayah aku dulu yang tengok..
bila dia kate OK..baru la aku boleh luluskan...heeh..
so ayah pun da kata ok...
Malam tadi jugak lah...aku pergi jumpa dia..
bayar deposit kad tu..
Lynie kata, hari ni dah boleh print..
sukanya....:D

ni lah kad yang telah di approved kan...
simple saja.....
xlah grand pun..huhuh..
kire ok lah..dari xde langsung kan...heeh..

Ni kad belah perempuan



Ni kad belah lelaki


Kad ni bentuk 4 segi sama...
yang belah atas 2 untuk page depan n belakang..
yang bawah tu untuk isi kandungan kat dalam nye pulak...
kaler sama jer....pink..
actually cik joe kad dia kaler kuning...dy xnk..
nk pink jugak..huh..jambu tol ar mamat nie...heheh..

huhm..Alhamdulilah...lega rasanya hati ni sekarang..masalah kad dah selesai..
tunggu dia print jer....fuuuh...





2 comments:

Unknown said...

akhirnye siap jugak

Aeen said...

Alhamdulilah....akhirnya.....heheh