Followers

Friday, July 8, 2011

Awak diam...saya pun diam lah...:p







"Awak diam...saya pun diam lah..:p "
Ini la status aku kat FB sekarang...
apa maksudnya ek?

Sebenarnya aku tujukan kat cik joe tunang aku....
Sebabnya...dari malam tadi dia xde nak mesej aku..
selalu pergi kerja or da sampai kerja dia call or mesej..
tapi xde...huhmm..tapi xpelah...aku ok lagi...

lepas tu aku cakap kat dia aku nak tido..
so wish goodnite semua...
aku tido lah...sementara tunggu mata tu lelap..
tunggu gak la dia reply mesej....
dok tunggu2..sampai la tertido terus...
dalam pukul 4 pagi aku terjaga...
cepat2 tengok handset...
perghh..1 mesej pun xde..
aku pun mesej la dia..

aku:bz ker?
cik joe:xjugak..bgn npe?
aku:Sje bgn tgk nset...kosong je xde msj...
cik joe:Aloor..sal tu..?
aku:Pa lah...snyp je..dh pge keje xgtau..ma msj nk tdo pun xd respon..
cik joe:Sori r ma...
aku:huhmm..xpelah...
cik joe: ma tdo r...

terus lepas tu aku xde anta mesej kat dia..sampai la sekarang nie....
dgn harapan pagi tadi...lepas dia balek kerja dia call or mesej cakap dah balik..
ni xde pun...
aku saje je xnak mesej or call tanya dia...
coz dari semalam asek aku je yg call or mesej dia dulu..
so sekarang aku nak buat x tau..

yela..susah sangat ke nak call or mesje...biasa dia boleh je ....
balek kerja or sebelum balek kerja dia call or mesej.....
ni..hampeh..
bukan ape..kalo bz sekali pun...xkan xde mase nak mesej or call pun...
just gtau dy da selamat balek...selamat sampai kt rumah or balai...
sekurangnye kita tau la..ni dia senyap..
kot ape2 yang terjadi..siapa susah..??
aku jugak...

sampai sekarang ni dah kat pukul 5 ptg..
1 khabar berita dari dia pun aku x dengar....

itu lah yang terkeluar status kat atas tu...heee...


P/S:risau pun ada jugak nie..tapi aku tetap xnak mesej or call dia dulu...huh..boleh katakan nak merajuk la...heeeh

2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

sbr ea aeen....
die keje tue...
xpe...
think positif je k

Aeen said...

heheeh...mmg pkir positif pun....
saje jer nie...actually kalo penat mmg dy mcm 2..hee.