Followers

Tuesday, June 14, 2011

Semalam ulang tahun pertunangan aku n cik joe yang pertama....Alhamdulilah...




Hye semua...
selamat pagi....
hari ni aku kurang sehat sikit..coz batuk n selsema..
semalam MC..xlarat sesangat..:(
huhu..nak sgt MC tipu semalam..
last2 betul2 MC..:D

Semalam 13 JUNE adalah anniversary pertunangan aku n cik joe...
dah setahun dah kami bertunang...
lagi beberapa bulan dah nak bergelar suami dan isteri..
huhu...xsabarnya....

So semalam xde lah kami celebrate pun..
cik joe ngn adik dia datang buat wiring kat rumah pun..aku leh tido..
dah mmg xlarat...huhu....

pape pun..nak wish SELAMAT ULANGTAHUN PERTUNANGAN  yang pertama....
buat aku n cik joe :D
rase kejap jer da setahun...


yup..yang pertama..tiada yang kedua...hehe...
Dalam tempoh pertunangan ni jugak lah..macam2 perkara berlaku..
bergaduh lah..bertengkar,gangguan dari org yang cemburu dgn kebahagiaan kami lah..
banyak lagi lah....
Alhamdulilah...kami masih leh menanganinya.....

I LOVE U SO MUCH SAYANG.....
hopefully apa yang kita impikan akan tercapai....InsyaALLAH.....





No comments: