Followers

Tuesday, June 7, 2011

Hari ni mood berbunga2 pulak....hehehe...(^,^)




hye semua...da lunch ker??
hari nie xtau la kenapa mood macam berbunga2 la pulak..hehe..
ni sebab malam tadi lah....
as usual sebelum tidur mesej2 dulu dengan cik joe..
tengah best mesej2 dok mesej..mata nie dah xleh tahan nak tido..
so aku bagitau cik joe yang aku nak tido dulu...

aku: ma nak tido dulu pa...
cik joe: ma tido lah...
aku:ok..selamat malam....
cik joe: selamat malam jer??
aku: sayang papa.....
cik joe: kenapa syg?
(dlm hati aku ckp..haish mcm mane nak tido kalo dia dok tanya jer nie...)
aku: Sbb pa tlaltu istimewa buat ma..pa jantung hati ma..pa penyuntik semangat ma..
pa buat ma heppy..pa kekasih hati ma...pa segala2nya.dat y ma sayang papa!
cik joe: Waaah...cm 2 ke..jiwang kot...eniwey tq..slamat tdo syg....



mimpi apa la cik joe ni nak tanya cam ni..haish..
datang la mengada2 dia tu...heh..but I like...
kalo ikotkan jwpn tu pjg lagi...tp dah xlarat sgt..jwp yg 2 je lah dulu..kehkehkeh...
lepas tu aku bg soalan yg sama...kenapa syg aku...tapi aku nak dia bg jawapan nye hari nie...
nk layan malam tadi..nanti x tidur lak aku...hahahaha....

P/S:huhuhu...rinduu pulak dengan cik joe nie..:D


No comments: