Followers

Tuesday, May 24, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Wang hantaran dah dapat..Alhamdulilah..& shopping time..(^-^)



Hari Ahad yang lepas...
.ermmm..jap2..kenapa dari semalam aku asyik cerita yang lepas2 punya je nie.
hahahaha...
Sebabnya..x sempat nak mengupdate pun..
so banyak story diforward la ke hari berikutnya...

Ok2 back to dat day ok..
Hari Ahad yang lepas..parents cik joe datang rumah...
Tujuan mereka datang adalah nak discuss bout our wedding & hantar wang hantaran..:D
Parents cik joe hantar wang hantaran awal2 untuk kegunaan persiapan aku..
Ada orang hantar wang hantaran time nikah nanti kan..sekali ngan mas kahwin..
Tapi aku time nikah nanti just mas kahwin jer lah...
So lega sikit lah bila duit hantaran dah dapat..senang la sikit nak  buat or bayar itu ini..

berapa nilai hantaran tu??
teeettttt.....standard sekarang lah orang kalau nak kahwin bagi..:)


pic by google image

Selesai bagi wang hantaran...cik joe satu family pun lunch lah kat rumah aku..
Terasa keluarga bahagia  pulak bila family sendiri n bakal family berkumpul...keh keh keh..

Selesai sudah lunch kami..
family cik joe bergerak balik..aku pun follow sekali..
hehehe...
Sebabnya lepas hantar family dia balek rumah.
kiteorang nak keluar pulak...

Memandangkan kiteorang keluar tak de tujuan..
Aku saja lah ajak cik joe pergi JUSCO AU..
bila dah pergi xtau la pulak ada sale...
rambang mata dibuatnya..
cik joe lah shopping sakan..
beli baju n seluar..
ni pun dia kata dah gaji nanti nak pergi lagi..
sebab ada lagi yg dia nak beli..

ish2..kalah aku ..dia suruh aku berjimat..
tapi dia..haish..xyah cakap lah...

kalau dah beli baju n seluar baru..
dia nak matching jugak ngn kasut or sandal dia..
so..nak kene beli jugak...
haish..bab nak bergaya..no 1...

P/S:Xsabar nak tunggu gaji..nak wat surprise birthday untuk cik joe..n nak shopping!!!
:p





No comments: