Followers

Wednesday, May 11, 2011

Merajuk dengan cik joe..tapi..disebabkan esok movie KONGSI ditayangkan..kenalah tukar hari untuk merajuk...hahahaahahah



Morning semua...
hari ni mood aku ade kurang cikit..
Sebabnya malam tadi gaduh ngn cik joe..
n terus aku merajuk dgn dia...huhu..

Bergaduh bukan pasal ape sangat pun..
Pasal nak pergi buat HIV test esoknya...
Sebab aku dalam kekonfiusan..(eh..betul ke ayt ni..hahaahah..)
Sama ada boleh buat kat hospital kerajaan atau hanya boleh buat kat klinik kerajaan sahaja..

So bertekak la kami berdua....
Yg cik joe kate buat kat hospital pun same jer...yg aku kata dalam borang klinik kerajaan..
huhhuhuh..pening den ni ha...
Lepas tu dia dok marah2 aku..
so..aku tersentap la...
sedey la konon...

Pas tu aku hantar sms kat dia cakap..aku nak merajuk coz aku terasa hati dengan dia...
dia cakap...merajuk lah..dia pergi buat sendiri je HIV test tu..
So..aku dah geram sangat..aku cakap lah..pergi lah..as u wish!

Bengang giler kau tau tak..
Kalau cakap tu dia jer nak menang...
Terus aku malas nak layan...

Then pagi tadi..sebelum nak pergi kerja..aku baca paper ...
Tiba2 ternampak lak iklan movie KONGSI yang ditayangkan esok 12 MAY..
pergghh...dah lah sebelum2 ni cik joe cakap kat aku...dia nak tengok cerita ni..
n mintak aku gi booking awal..dia nak tengok pada hari pertama tayangan nie..



Maknanya...besok la kan..
adoi ...cam ne nie..dah la tengah merajuk ngn cik joe..
cerita ni pun satu lah..saje je nak suruh aku pujuk diri aku supaya ok ngn cik joe..
Baru ingat nak suruh cik joe yg pujuk...urrrrrggggghhhh.

Takpe lah..balik ni aku pergi booking dulu cerita ni..lepas tu bagitau cik joe..xjadi nak merajuk..
nak tukar hari lain merajuk nanti...boleh???hahahahaa.....
nanti xdapat lak nak tengok movie nie..huhuhu..

P/S::Ala..adat lah bergaduh2 ni kan..bukan lama pun bergaduh..kejap jer...bak kata orang..gaduh2 manja gitu...(=p)



No comments: