Followers

Friday, April 8, 2011

Miss Malaysia Pahang 2010 dikalangan golongan Mak Nyah



Miss Malaysia Pahang 2010..
msti ramai yg da tgk kan video ni...




meletop semua miss2 ni nyah...auwww..
actually da sah2 nyah pun...
golongan mak nyah ni pn ade gak ratu cantiknye..
tp mmg la..kalo kite tgk..mak nyah ni lawa2 orgnye...muke cantek..
shape badan..pergghh..mengancam abes..
kalah kite yg golongan mmg PURE PEREMPUAN SEJATI ni kan...
tol x?

aku malas nk sentuh pasal hukum hakam..halal haram golongan mcm nie..
masing2 ade pandangan masing2..
terserah pd anda kt lua sane yg menilainye..

Kadang2 kita xtau kenape dorang leh jadi mcm nie..
mungkin sbb faktor adek bradek ramai prempuan n dy sorang je lelaki..
mungkin sbb frust jd lelaki..
dan mcm2 sebab lg lah...

Aku sndri ade sdare mara yg mcm nie jugak..
pernah mendalami prasaan dy..kenapa dy leh jadi mcm nie..
dy cite kt aku bukan dy nk jd mcm nie pn...
pernah dy kate nk berubah..tp susah..
dy kate..dy jalankan jugak tanggugjawab sbg seorg muslim..
pergi sembahyang jumaat..pakai bju melayu...
tp hati 2 belum smp seru nk berubah..

Golongan mcm ni kan..tak semuanye prangai dorang x baek or kotor..
ade yg baeknya....
Ramai jugak aku kenal ngn golongan mcm nie..
Yg tercalon dalam Miss Malaysia Pahang ni pn ade yg aku kenal...
Pengacara dy pn aku kenal jugak..Kak Vee Suria FM...
da paham isi hati dorang....

Siapa la kite nk suruh dorang berubah..
apa yg kita leh buat adalah..berdoa dan berharap dorang akan ketemu jalan yg benar..dan menemui hidayah..
Insyaallah....





No comments: