Followers

Thursday, April 21, 2011

Disebabkan kena setelkan kerja orang lain...kerja sendiri kena pending...haish...

Waduuuhh....banyaknya kerja hari nie..tekanan dibuatnya.Geram pun ada jugak nie...Sebabmya aku kena buat kerja untuk staff yang MC hari nie...

Ok..aku tolong staff ni buat logistic (fuuh..jauh tol bidang aku..dari admin..nk kene wt logistic..)Once shipment dah ready...aku kena prepare consigment note,tax invoice,DO,packaging,labeling...nak kene call courier for pick up...lepas da pick up 2..nak kena email client,prepare QA/QC, send report,update sales report..fuuuh...giler......itu belum masuk lagi kalau ada order baru..nak kene update lagi...send order to production lagi...penattttt sesangat...

Actually..kalau nak suruh buat tu..aku ok lagi lah..Tapi yg geramnya time dia MC lah..macam2 hal yg jadi.. Ada order yg dia x send kat production..then client dah chase ..so cmne nak buat???aku jugak la yg kene menjawab....padahal aku xtau pun yang dia x send order tu kat production... yg buat aku lagi geram..time dia ada..takde la pulak benda2 mcm ni nak jadi..pas 2 time dia ada takde pulak order banyak masuk....So ..apa boleh buat....layankan je lah....

P/S:Tekanan sesangat..terpaksa pending kerja sendiri...demi kerja orang  lain....huhuhu....apa boleh buat...naseb badan...haish...



No comments: