Followers

Saturday, March 12, 2011

Nak sentap kalo x dtg kenduri kawen dia..TAPI jemput gune mulot org laen..bukan mulot sendiri..Ape kes??Leh trime ker???

Selamat Pagi Semua...paginye aku da nk update blog..huuh
...dan pagi2 jugak la wt aku bengang n myirap dgn seseorang....
actually mcm nie..ade la SOMEONE ni..dy ade send msj kt inbox tunang aku..
.invite la joe n aku dtg kenduri kawen kawan joe 13/3/11 ni...(Esok).
Kiteorg igtkn dy invite utk attend knduri kawen dy ...
TAPI..bukan...
rupenye kawan cik joe wakilkan SOMEONE nie utk jemput joe ngn aku.
.joe pn jadi pelik gak..cos knp membe dy nk wakilkan SOMEONE ni plak?
padahal membe joe yg nk kawen ni..best fren joe tme kat skola dlu..
.(membe joe yg nk kawen ni kembar...due2 bestfren joe).
aku pn kawan gk ngn membe dy ni..same2 lepak dlu kot...
.knpe x direct col or jumpe joe je nk invite..smp nk kene pakai wakil2 nie????
ALASAN yg SOMEONE ni bg ialah...dorang xde contact no joe...
ok la..xde ctct no.takpe lah..tp xkan xleh nk dtg rumah bgtau or kirim kad kat rumah joe???FYI..rumah joe ngn membe dy 2..xlah jaoh..selang bbrape block je..
Betul2 xleh trime kan alasan cm 2??dlu kalo mintak tolong joe nk setel saman ar ape lah...
.nk mengadu ar..boleh je dy call..np nk kawen just pakai mulot org laen???
cm xikhlas je ajak...
lpas 2 leh lak ckp kalo joe xdtg budak yg nk kawen ni nk sentap ngn joe...
nk sentap..sentap je lah...
xde motif kalo ko nk sntap...
laen la kalo joe yg sentap..
sbbnye ko jmput pkai mulot org laen...
huh...bengong gk kn..
lpas 2 pagi ni..si SOMEONE chatin ngn joe..di tnye ni...:




Huhm...SOMEONE ni seap remind kat joe lagi pasal wedding membe dy esok agaknye kan..SOMEONE ni wakilkan brape org agknye utk attend wedding membe dy nie??n brape ramai lak dy dok tny a same question mcm dy tny ngn joe nie????
Aku rase dy x tnye ngn org laen macam nie..sebab ape au...

SEBABNYE....
SOMEONE nie EX-GF joe...joe ngn EX-GF dy nie membe baek ngn budak yg nk kawen nanti nie...
leh nmpk sgt kan ape motif SOMEONE ni ...
MOTIFnye...mestilah dy harap joe dtg...dy dpt tgk joe...kalo x kan.
knp dy smp ceap nk remind joe pasal wedding esok???dok sebok2 ..
knp ngn membe yg laen dy tak tnye mcm 2???Naseb joe pandai jawab..
actually dy pn trase gak..y kne orang laen yg jemput ..bukan tuan pnye badan sndri????????mcm xikhlas je kan..
xusah la nk bg byk alasan..SOMEONE ni pn satu..ni la point dy nk jumpe n tgk joe yg da semakin ensem nie...hahaahah....

Aku rasekan.kalo joe ajak aku gi wedding membe dy ni..aku xsng dudok agaknye...yela..pompuan menggatal 2 ade...mstilah nk usha2 tunang aku nie...mcm la aku xtau...aku tau prangai ponmpuan 2 cmne...sblm ni byk kes aku gado ngn pompuan ni pasal joe..tp stil x serik2 lagi...huhmm...tapi skg ni aku releks je...xde nk emo2 sgt...sbb aku da lebih paham joe ni mcm mane...

P/S: utk SOMEONE..xpayah la ko gune taktik lapok ko 2..aku leh tau ...disebaleknye..ko ade udang di sebalek batu...ko lak yg susa ati joe x pegi wedding 2..Pirrrahh..jge la tunang tersayang ko 2 je..xpayah sebok2 ngn tunang org laen...kalo tunang ko tau pn..msti dy marah..tp disebabkan tunang ko 2 x amek port ngn ape yg ko buat...so ko amek kesempatan la..co jeles sbnrnye 2...HEllow..pompuan same ponpuan..leh paham la..oke!!!























1 comment:

Butik Ummi said...

salam kenal..
lwt2 la blog sy yea..