Followers

Monday, March 28, 2011

My Weekend:Dating Time....



Selamat tengahari semua....
sebelum nk keluar lunch tengahari nie...
saje je nk update blog ckit....

Actually just nk cite aktiviti pd last weekend..
Ari sabtu ari 2 cik joe dy 0ff....hoyeaa...syok bile dy dpt off time weekend..:D

so mcm biase..aku la kene pikir nk gi mane...
pikir2 pnye pikir...tergerak ati aku nk pegi Mines..
lame giler xpegi woh....last aku pegi Mines..time 2 aku darjah 3 kot..time Mines baru2 lg bukak..
korang kire ar bpe lame xpegi..hehe..

kiteorg pegi pn da lewat gak..kul 3ptg baru gerak...
dgn jalan jem kt Pandan Indah lg...fuhh..naseb ar mood cik joe ok..
kalo x..dy mmg xsuke bile jalan jem...tensen je dye...

walaupn mood cik joe ok..tp dy x bpe sehat sgt ari 2...selsema+bdn rase lemah...
tp..dy gahkan diri dy nk bjalan...cos dy xnk hampakan aku...:)
thanks syg...xsehat pn stil can jalan2 lg...
sdang jlan2..mate ku terpaku pada seutas jam bewarna shocking pink..
wahhhh...canteknye...pe lagi..tros ar sambar...kalo ikotkan xnk beli lg..cos blom gaji...
tp pe de hal...rembat je la...xkan nk tgu kot kan...bile da beli..skali tgk wet da kering..hahaha
padan muke ko ain...:p
tp pape pn akhirnye..dpt gak aku beli jam..wlaupn bkn jam yg aku idamkan..
dpt lebih kurg pn jadi lah..:)
cik joe pn..tgk kite beli jam..dy pn beli gak..hehe

lps 2 cik joe ajak gi lepak kt bwh jambatan tmpt boat bwk penumpang jalan gi Mines lalu..
kiteorg dok lepak je lah..lgpn dy xbpe nk larat sgt jalan..cos x sehat.
ramai dok lepak situ....syok...walaupn bwh jambatan 2 agak gelap ckit..hehehe..
sambil lepak2..kite org mengunyah ar donut big apple..dgn air pepsi big gulp 7E...
heheh..romatik..dating bwh jambatan..hahahaha...

kul 6.30 gerak gi kmpg baru lak..cik joe nk makan chicken chop...
mcm biase tmptnye..kat chop n steak ats kapal 2...
selesai mkn..tros balek desa pandan...
lepak kt kdai mamak lak...
lepak minum je ar....tp perot da kembung ngn air...hhehe..layan je lah..
mase tgh lepak2 tu..tgk keadaan cik joe smakin ok..berbanding sblmnye agak lemah...
lege skit tgk dy dah ok....

hari sabtu 2 aku balek umh..kat 12.30mlm gak ar..huhu..
xsedar rupenye da tgh mlm..huhuh..
tp xkesh..cos soknye ari minggu...bole tdo puas2...heheh







No comments: