Followers

Tuesday, March 1, 2011

1 Masalah besar yang telah disetelkan...Alhamdulilah....:)



hye my blog...lamenye x update...
skg ni pn cuik2 mase nk update blog...
heeh...

last week aku mmg tlalu bz..n tlalu byk masalah yg nk disetelkan...
so dis week...aku da boleh tarik nafas lege...cos 1 masalah dpd masalah aku yg laen2..da disetelkan..
1 masalah ni lah yg wt kan bebanan kat kpala otak aku ni....
bile da setel..baru ar rse legenye....

huhuu..alhamdulilah....setel jugak akhirnye...skang ni..nk move 2 da nxt step lak..
ape masalahnye...hanya aku je yg tau..hehehe...

now aku happy..cos tarikh perkahwinan aku tlah pn di decide...hehehe...
bile agaknye ek?jeng..jeng...jeng...
sampai mase aku akan bgtau oryte...
about my tarikh..n my preparation...
dalam dis year jugak....:D

skg ni tgal persetujuan dari kedua2 belah pihak..tentang tarikh yg telah kami decide 2..
maybe dlm 2 mgu lagi...bole tau jawapannye...:D

excitednye...heheeheh....

ok la..sampai disini saje la entry i kali ni...nxt time i update lagi ok...

dadaaaa....!

mood:excited....

No comments: