Followers

Saturday, January 15, 2011

Outing (^_^)

good morning!!!!wah..paginye aku da menatap blog ni....heheeh..
ari ni ari sabtu knpe la aku bgn awl sgt ni.....huhu..kalo tme keje bkn maen liat nk bgn...
ari cuti awl plak bgnnye...haish...nk tdo balek xleh..mate ni segar je....

ok now what the plan today???hmm..
jap gi lam kul 11 aku akn ke rumah my fiancee...ari ni dy cuti..
dy ajak aku kuar..tp gi mane semua dy swh aku yg gtau...huh...

huh...nk g mane ek???maybe aku ajak gi Midvalley or Sunway Pyramid..
tgk la antara 2 tu la....

joe kate dy nk bwk aku pegi beli present for my birthday...
dy xtau nk beli ape kalo pegi sndri...huhu..
ble dy tnye aku nk ape..aku sndri xtau nk ckp nk ape...

puas gk ar smlm dy asek tny aku je...dy kate ape aku nk dy belikan...
heheeheh...
pas 2 aku ngn selambanye mintak beli laptop baru...:P
tkejot tgk muke dy..hahahahahhha.

dy kate "idea ko nk menjahanamkan aku je..."hahahhaha..da tny kite nk ape kan..aku ckp la aku nk laptop..
lgpn laptop aku da terok ssgt...
actually aku bgurau je 2...xkan aku nk mtk dy beli lptop kot....lgpn arge dy je dap makan ribu..
aku xnk la dy mbazir..better wet 2 simpan je....

so,joe swh aku pikir...n smp mase kteowg nk kua nant..(arini) dy nk aku bg jawapan ape yg aku nk..
hmmm..selepas semalaman aku bfikir....pagi ni baru aku dpt idea aku nk ape....

aku nk mtk dy jam...cos da lame aku xpakai jam....nk mtk sandle baru...sbb aku da lame xde sandle baru...skg nipn kalo aku kua pakai slipar jepun je...(jepun ar sgt..)haahahaah......
wt mase ni tu je la yg aku nk mtk dulu...hehe..tgklah kalo dy nk bg ke x...

kalo bole nk due2 skali...tp kalo dapt salah satu pn.ok gak..xkesah pn..
actually aku bkn jenis suke nk memintak2 ni...tp sbb da dipakse...kite mtk je la kan..heheehh...

upss..ok la..stop kt sini dlu ar...t mlm or esok aku update entry lg ok..
skg ni nk kene kemas2 umh dlu,mandi,bersiap,bekpes...pas 2 baru pegi umh joe...
pas 2 kite pegi...ENJOY!!!!!...:D

"Selamat Berhujung Minggu"

No comments: