Followers

Tuesday, January 18, 2011

It's my Birthday....23rd Years Old...

Yeay...Happy Birthday 2 me....hehehe..
now im 23rd years old...
huhu...da tua dah kan...hehe

anyway...tanks a lot for those yg wish bfday kat aku...membe2 FB,my Besties..,my family...and my lovely FIANCEE...Mr.Joe..:P

Syukur alhamdulilah....suda 23 tahun aku idop di muka bumi ini...
wat I wish for my 23rd years old ni??

hmm...nothing else ar..yg penting..supaya aku sehat sjahtera slalu...di murah kan rezeki..sndtiase dikelilingi dgn insan2 yg tersayang....
dan taun ni pada usia 23 tahun ni jugak la..aku harap ape yg aku impikan akan tercapai....
insyaallah....doa2 kan la yeh...

mlm td..yg bwt aku terharu skali bile trime msj dari my sayang...huuh..itupun dy send da lambt...katenye.terlelap..tp..xpe...nvermind la..:P

dy anta msj ni:
Selamat hari jadi mama...
murah rezeki hendaknye..
hope dis year ape yg di impikan jd kenyataan..
papa selalu sayang kt ma..
sweet 23th honey...(suppose 23rd kan..hehe)
muaaach!

sweetkan...i love u to la sayang.....<3
muwah2....:P

celebration for my bfday???
ermmm...dunno lar....
just wait je la yeh...huhuh:D


mood:happy...happy....n happy...

No comments: