Followers

Friday, December 31, 2010

Goodbye 2010....Welcome 2011

mase yg ditunggu2 hampir tiba..eh.pe die ek??
taun baru ar..jgn pikir laen lak....esok bermula diari baru untuk taun baru...iaitu taun 2011...
wah seronoknye nk melangkah ke taun baru ni.....but..gonna miss 2010 very much....
byk kenangan pahit manis yg dilalui spjg taun 2...ok la...diari 2010 akn ku simpan dan sematkan di dlm hati ni..

now aeen...2011 menjelma...so must have azam baru...
huhmmm..ape azam baru aku untuk taun 2011 ek???
for those yg rapat ngn aku msti tau ape azamnye..tp x semua azam dowang tau kan2...
heheh..ok..now aku gtau ape azam aku for 2011...

untuk taun 2011 ni azam aku adalah.....(bikin gempak lak kn...eheh)
  • aku akn berkahwin....wah...cm mimpi lak kn...INSYAALLAH...rancang da rancang dah..but ketetapan tarikh itu belom dikonfemkan lagi...just waiting for other side...
  • nak jadi lebih rajin dari sebelum ni...pe maksud nye jd lebih rajin??sblm ni aku x rajin  ker???bkn la mksd aku sblm ni aku x rajin....cume kurg rajin je la....heheheh...ye la.da kawen  t xbole mls2...huhuh..
  • aku nk pandai masak....huhuu...aku mgaku sblm ni mmg aku x brape pandai nk masak...bkn xreti lngsong okeee....da la tunang aku ni jenis xbrape nk suke sgt mkn kt lua...dy lebih suke mkn kt umh..adoyai.....mule ar nk kene menuntut ilmu  ngn mak aku n mak dye ni..hehehe..
  • kalo bole nk dudok umh sndri...(bile kawen nant la..)
  • nk bkeje ngn lebih bersungguh2 skali..xnk la keje bbrape bln pas 2 da benti..huuhu...hopefully tmpt aku skg ni lebih baek dr sblmnye..insyaallah...
  • nk jadi seorg isteri yg baek..dgr ckp suami...(chewah..) dan jd istri solehah...heeh


kalo ikotkan azam taun 2011 xbrape nk byk sgt..cos taun 2010 aku dah kecapinye..antranye..kerja,kereta,bertunang ngn org yg tersayang...dan tiap2 bulan memberi parents aku duit..alhamdulilah...cume harapan utk azam taun 2011 iaitu adlh KAHWIN...dat is my target...

menunggu saat2 yg indah itu...(xsabarnye,..)

ok la..skg ni ade keje nk buat...huhu..sdg mmbuat preparation untuk bfday hayan besok...
n malam ni menunggu countdown 2011 ok...huhu..sambot kt umh je....lgpn joe keje...xdpt nk dating...huhuhu...
ok la...ape2 pn aku nk wish...
HAPPY NEW YEAR.....2011.....!
HOOORRAYYYY....!!!!!
<3

No comments: