Followers

Tuesday, October 19, 2010

nak benti kerje....

buln ni masok 5 bln aku bkerje kt cmpny ni...
mule2 tu mmg best...sng..pegi balek pn stakat 15-20 mnt je dr umh..jarang jem..gaji pn leh tahan gak..ble da lame2 kt sini makin aku myirap plak.ade je yg xkene..suke marah2,maki2,tengking2...tensen tol aku..leh kate ari2 la asek kne marah je..kalo mrh sbb kan aku salh wt keje xpe gak..ni marah sbb bkn keje aku yg wt...owg len wt..kate aku wt...mmg caek pasal ar 2 kan..penah sekali 2 dye mencar0t ngn aku...pergh...tyme 2 aku xle nk trme....yela..dye tny bnde yg bkn aku bwt...owg len wt..tp dye tny aku gak..x ke bangang nmenye 2...mslhnye dye 2 bkn bos..gtau ngn bos pn..bos xle wt pape..yela kaum dye la kate kan..CINA... mmg dye bckup lar...huh..makin aku lme..makin aku tau prangai owg kt cmpny ni..x stu malaysia langsung..wat kaum mlayu ni  cm kuli dye je..so decision last skali..aku nk benti keje...now da byk yg aku apply..cume lom ade respon je lg....kne sabar menunggu...so notis benti keje akn aku bg....then tgu kputusan cmne nant..:D

No comments: