Followers

Wednesday, April 25, 2012

Lega rasanya bila husband urutkan kaki.... l(^,^)l







hehehe...semalam aku dera husband aku suruh urutkan kaki.....
bukan senang wooh nak mintak dia urutkan...
yelah...kerja xtentu masa...susah sikit.....
time aku tengah sakit kaki..nak mintak diurut...dia tak de...
payah sangat.....

Semalam dia kena kerja malam...so sempat la aku mintak tolong dia urutkan sebelum dia pergi kerja...
kaki aku da 2-3 hari ni rasa sakit...tapi x bengkak yeh..
sakit kat tapak kaki...bila pijak je rasa sakit...sengal2 n ngilu2...
xtau la kenapa...
kesian husband aku..berpeluh2 dia urutkan kaki...hahahahah....
peluh sihat la katakan....heheh..
memang sedap bila dia urut.....
tau je kat mana part yang aku rasa sakit.....
yang aku pulak..bila kena urut mula la angin banyak kuar... ;p

lepas urut tu rasa lega lah sikit....
rasa kaki nie ringan je....hehe....
baru sakit sikit2 je...belum sakit bila bengkak lagi...
adoiiii.......

apa2 pun terima kasih la kat husband tersayang....
dapat luangkan masa sedikit untuk urut kaki aku nie..
walaupun busy kerja yang waktu kerjanya xtentu masa....
Love u dear...:D

3 comments:

hayati hashim said...

mmg super best la klu bo buli hubby urut2 kaki kan... sy pun selalu je buli en suami.. bila lagiiiiii kan kan..

Aeen said...

aah mmg best pun dpt buli husband..time2 mcm ni la kite nk buli dia kan...:)

Aty Fared said...

saye dulu kalau kaki kejang jer..mesti terus kejut suami laju2...meamng die jer ar yang mengurut..tapi nanti kalau kaki awak bengkak..jangan urut tau..nanti lagi bengkak..