Followers

Tuesday, June 14, 2011

hanya sebuah buku untuk hadiah cik joe kali nie...:)


Last Saturday aku keluar dating wif cik joe..
firstly kite orang pergi Wangsa Walk beli tiket wayang citer KL GANGSTER..
nak tengok on dat day..fully booked..so kiteorang beli untuk hari Ahadnya lah.
tu pun beratur panjang...pergh..letih gile berdiri...

lepas dah beli tiket tu kiteorang gerak ke KLCC pulak..
saje jalan2..lepak2...
pas 2 pergi Kinokuniya kononya nak usha2 barang nk decorate guest book..
just usha je dulu..xbeli lagi...

dah dalam kinokuniya x sah la kalau x tengok buku2 kan..
tengah tengok buku2 yang terbaru..
cik joe ade pegang satu buku ni...


Yakjuj & Makjuj
buku ni pasal keagamaan gak...
aku tak tau sangat story ni mcm mane..cik joe brief sikit2 kat aku pun..aku cam terlopong jap lar..
hahaahhah...
bukunya tebal sangat....
aku tanya dia..minat ke baca buku ni..
dia kate mmg minat pun...
nak2 buku camni..
pas 2 dia letak balek buku 2..
dia gi cari tempat duduk..
cos cik joe tak sehat ari 2..badan dy panas..demam..
tapi dia nak sangat keluar jalan..

sedang dy tengah duduk2 tu..
aku suruh dy tunggu jap...
aku xcakap ngn dy nak buat ape..
just suruh dy tunggu jer..

pe lagi..aku pun beli lah buku yang dia pegang tu..
buku yakjuj dan makjuj untuk cik joe..
n aku beli buku ni untuk aku...


hehehe..nak mendalami pemikiran lelaki dan perempuan..
xabes baca lagi...asal bace je mula mengantuk..heh..

lepas dah bayar buku 2..terus aku bagi kat cik joe..
terkejot gile muka dye..n terdiam seribu bahasa..
sebab dy tak sangka aku beli kan buku yg dy pegang tu..
aku cakap kat dye..
"nah..ma xde bagi apa sangat pun kat pa..trima lah hadiah in advance untuk birthday pa...:D"
sweet sangat tengok dia time 2...
hehe...

aku cakap lah..jage buku 2 baik2 jgn smp terkoyak..
pas 2 dah abis baca story kat aku..
leh lak dy cakap..nak story kat aku time nak tido..
hahahaha..maksudnya..time dah kahwin nanti lah....
:D

P/S:sori..buku tak berbalut..lepas bayar tros bagi jer.....heh





No comments: