Followers

Tuesday, May 3, 2011

Balik dari Kampung...dating pulak dengan Cik Joe




Ini adalah entry untuk hari Ahad pulak..
Hari Ahad aku bergerak dari kampung pagi and sampai KL tengah hari dalam pukul 1...
Balik ke KL aku drive..dari Pontian,Johor ke KL..
Bawak x laju..120kmj - 140kmj jer...hahahaaha
x laju kau....kene membebel dengan ayah aku  lagi..
dia siap cakap..awak kalau ada saman nanti..awak kene bayar...
huhuhu...tapi InsyaAllah xkena saman..huhu..
Yela..nak bawak 110kmj je..ngantuk kot...da la 3 jam drive sorang jer..huh..

Bila da sampai je KL cik joe call ajak jumpa..
Aku pun apa lagi On je lah..
So cik joe ambil aku kat rumah lepas dia habis kerja pukul 4..
so..sementara nak tunggu dia habis kerja...sempat la aku tido 2 jam..
hehehe....penat jalan jauh la katakan.....

Bila cik joe dah ambil..dia bawak gi rumah parents dia dulu...
coz dia nak siap2..Lepas tu baru kiteorang keluar..
Dah keluar xtau nak pergi mana...
Dengan hujan lebatnya...
last2 decide nak pergi Uptown,Danau Kota je..

Tengok jam baru pukul 8 malam...awal lagi...Uptown pun belum bukak..
pas 2 cik joe ajak dinner dulu...
Dinner kiteorang dekat Uptown jugak..
Kat Pak Li Kopitiam...

ni menu kiteorang..


Air coklat untuk aku..and Air Kopi Ais untuk cik joe..:D


Nasi Goreng untuk cik joe...
(Sebenarnya nasi goreng tu dah di makan cikit oleh cik joe...sempat aku tarik pinggan dia jap..hahaha)


Kuey Teow Goreng untuk aku...

Sedap la jugak makanan dia..nasi goreng dia complete ada ayam,udang dgn telur..
kuey teow goreng pun sama jugak...yg bestnya udang dah siap kopek kulit..
So xpayah la cik joe tolong kopekkan...hehehe
(selalu kalo makan udang..mmg cik joe yg kopekkan ...ngade2 aku ni kan..=p)


selit sekali pic dia..hahaha...
dia x bagi aku snap gambar dia...
tapi..ADA AKU KESAH..
hahahaha...

Lepak kat Pak Li Kopititam dekat 2 jam gak ar...
lepas tu tengok gerai2 banyak da bukak..
baru lah kiteorang mulakan perjalanan dari satu gerai ke satu gerai...

Sebenarnya kiteorang nak cari baju jersey bola...
Kononnya nak beli jersi Malaysia..
bila dah jumpa..saiz aku adalah..tapi saiz cik joe la xde..
hahahaahahah...
cik joe sekarang xboleh pakai saiz L..kena XL..
coz dia semakin membesar.....=)

Akhirnya satu ape pun xbeli...
Betapa kecewanya cik joe...huhuh..
kesiannya u...tu lah...kasi diet sikit..nanti nak pakai baju kahwin pun xmuat...
hikhikhikhik....







No comments: